Solfilm Montering i Allborg området / Pris~
Fra : Per Olsen

Dato : 29-07-04 21:34

Hej Alle

Er der nogle der kender et godt sted i Aalborg området, hvor man kan få
monteret solfilm?
Evt. Hvad en pris for at få sat film en en Nissan Sedan i de to
bag-sideruder + de små samt bagruden.

Hører også om evt erfaringer...

--

Med Venlig Hilsen
Per Olsen

Fra : Tobias Larsen

Dato : 30-07-04 09:13

"Per Olsen" <perolsen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> monteret solfilm?
> Evt. Hvad en pris for at få sat film en en Nissan Sedan i de to

Jeg vil tro at både Bildillen og Bilxperten kan gører det, men prisen er nok
lidt pebret.

Tobias

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-07-04 13:41

"Per Olsen" <perolsen@rudekuvert.dk> wrote in message
> [...]
> monteret solfilm?
> Evt. Hvad en pris for at få sat film en en Nissan Sedan i de to

Prøv at tage fat i en skiltefirma - de kan tit også ordne solfilm
Du skal nok regne med cirka 2000 med kvitering
Uden kvitering er det nok en 1000-1500 alt efter hvem du finder :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : ~~Wing~~

Dato : 31-07-04 07:53

> [...]
> monteret solfilm?
> Evt. Hvad en pris for at få sat film en en Nissan Sedan i de to

Hej Per

Jeg har fået monteret solfilm ved Lars Bonderup i Aalborg
http://www.larsbonderup.dk/

De har brugt et produkt som hedder 3M, efter min menning et af de stærkeste
og flotteste solfilm du kan få monteret.

Prisen er selvfølgelig derefter, jeg anslår du skal af med ca. kr. 2000 -
2500 for at få monteret i din bil.

Lige når du har fået monteret filmen kan der godt være lidt meget små hvide
pletter/bobler men i løbet af fjorten dage er de fuldstændig væk.

mvh Petersen