Mercedes Kilerem på W202ér
Fra : Jan

Dato : 29-07-04 20:48

Er der nogen i dette forum der kan hjælpe mig med hvordan jeg løsner
"kileremmen" på en Mercedes W202 C220 CDI fra år 2000. Min opgave gå
ud på at udskifte servopumpen da den giver en del mislyd. Så hvidt jeg
kan se er det noget med at et af remstrammer hjulene skal løsnes med
hvilket og hvordan ???

Mvh/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-04 08:56

> [...]
> ud på at udskifte servopumpen da den giver en del mislyd. Så hvidt jeg
> kan se er det noget med at et af remstrammer hjulene skal løsnes med

Hmm troede da at sådan en bil havde en fjederbelastet remstrammer så man
bare skal sætte en gaffelnøgle på for at få løsnet.
Men er det virkelig en "gammel" konstruktion så plejer det at være
generatoren som sidder i en skinne hvor man lige skal løsne den ene bolt
(eller begge bolte) og flytte lidt.

--
Tom