7 personers bil ??
Fra : Thomas

Dato : 29-07-04 14:54

Hejsa allesammen

Vi overvejer en familieudvidelse og skal derfor når det sker bruge en større
bil.

Vi har kigget meget på en opel Zafira som har 7 sæder, men den model jeg vil
have koster 350000 kr.

Er der andre alternativer ???

Krav, 6-7 sæder og plads til barnevogn når det er nødvendigt (i zafiraen kan
det ene sæde klappes væk og barnevognen kan være der)

Bilen skal være fabriksny, med aircondition, 1,8 - 2 l moter, og elruder.

Thomas

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-07-04 15:27

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ene sæde klappes væk og barnevognen kan være der)
>
> Bilen skal være fabriksny, med aircondition, 1,8 - 2 l moter, og elruder.

Hyundai Trajet kr. 280.000 - 400.000 alt efter motor. Jeg kan ikke på deres
hjemmeside se, om den leveres / kan leveres med aircondition.
VW Touran, fra kr. 300.000
Seat Alhambra fra kr. 412.000
Ford Galaxy fra kr. 360.000
Peugeot 807 fra kr. 360.000
Citroën C8 fra kr. 358.000
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Basil

Dato : 29-07-04 15:35

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hyundai Trajet kr. 280.000 - 400.000 alt efter motor. Jeg kan ikke på
> deres hjemmeside se, om den leveres / kan leveres med aircondition.
> [...]

Jeg er næsten sikker på at KIA Carnival også passer ind her.
Kai

Fra : Lars Frandsen

Dato : 29-07-04 15:38

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> "Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er næsten sikker på at KIA Carnival også passer ind her.

Ja, der altid plads til en til

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 29-07-04 16:33

Hyundai Trajet kr. 280.000 - 400.000 alt efter motor. Jeg kan ikke på deres
hjemmeside se, om den leveres / kan leveres med aircondition.

Trajet har A/C som Standardudstyr hvis bilen købes i GLS udgaven. 2,7 V6 har
fuldautomatisk klima som standard.

Mvh Finn

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-07-04 22:02

"Finn Møgelmose" <sletaltfinn@sletaltluneborgvej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmeside se, om den leveres / kan leveres med aircondition.
>
> Trajet har A/C som Standardudstyr hvis bilen købes i GLS udgaven. 2,7 V6

Under udstyr er der også et link til ekstraudstyr til 2,0 GL, i den liste
indgår også aircondition. Prisen står der ikke noget om, men det koster vel
ikke en formue.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 29-07-04 17:06

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message

> Hyundai Trajet kr. 280.000 - 400.000 alt efter motor. Jeg kan ikke på
deres
> hjemmeside se, om den leveres / kan leveres med aircondition.
> VW Touran, fra kr. 300.000
> Seat Alhambra fra kr. 412.000
> Ford Galaxy fra kr. 360.000
> Peugeot 807 fra kr. 360.000
> Citroën C8 fra kr. 358.000

Peugoet 307 SW ca. 280.000 kr.
VW Caddy ca. 280.000 kr,

Mvh Kenn

Fra : thomas bærbar

Dato : 29-07-04 21:07

Peugoet 307 SW ca. 280.000 kr.

Den er da ikke 7 personers ???

thomas

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-07-04 17:22

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> wrote in message

> Den er da ikke 7 personers ???

Jooo...der kan købes to ekstrasæder og selerne er der allerede.

Citat fra hjemmesiden:

"I kan flytte siddepladserne rundt, som det passer jer. SW rummer sagtens 5
voksne og to store børn. Forrest er der to faste stole, og bagest op til 5
separate stole - de 3 er standard."

Link: http://www.peugeot.dk/nyebiler/307sw/default.htm

Lidt billeder: http://www.peugeot.dk/nyebiler/307sw/galleri/galleri.htm

mvh Kenn

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 29-07-04 18:12

On Thu, 29 Jul 2004 15:54:24 +0200, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

> [...]
>det ene sæde klappes væk og barnevognen kan være der)
>
>Bilen skal være fabriksny, med aircondition, 1,8 - 2 l moter, og elruder.

Toyota corolla verso, fra 307000,-

Vh
Klaus

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-07-04 22:18

"Klaus Kjærgaard" <klaus.ok@FJERN.DETTEtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Toyota corolla verso, fra 307000,-
>
> Vh
> Klaus

Hvis den skal opfylde de krav som Thomas stiller kommer den så vidt jeg kan
se op på godt 347.000 kr. Man skal op i en 1,8 SOL for at få
motorstørrelsen, og el-ruder bag i med.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars Andersen

Dato : 29-07-04 20:26

"Thomas" <thomas@4701.dk> wrote in message
> [...]
større
> bil.
>
> Vi har kigget meget på en opel Zafira som har 7 sæder, men den model jeg

Renault Grand Scenic - samme klapsædekoncept som Zafira.

//Lars - VW Sharan 1,9 TDi - med 7 sæder

Fra : KASO

Dato : 29-07-04 21:52

"Lars Andersen" <hothouse@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> større

> vil

> Renault Grand Scenic - samme klapsædekoncept som Zafira.

Nej - Scénic har 7 enkeltsæder - ikke en bænk i midten som Zafira, men de
bagerste kan klappes ned i gulvet som Zafira.