Rigtigt flot?
Fra : Deaster

Dato : 29-07-04 14:15

Nu kommer stort set alle der kører i en sort Cayenne jo under mistanke.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Roberto Saldo

Dato : 29-07-04 14:24

Deaster wrote:

> Nu kommer stort set alle der kører i en sort Cayenne jo under mistanke.

Ja det er da synd, jeg må hellere undlade at køre i mine for en tid ;)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Basil

Dato : 29-07-04 15:36

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er da synd, jeg må hellere undlade at køre i mine for en tid ;)

rofl

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 14:29

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kommer stort set alle der kører i en sort Cayenne jo under mistanke.

Det havde da vel nok været smart, hvis de havde skrevet hvilken nationalitet
nummerpladerne på den her - såfremt den overhovedet har nogle :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Lars L. Jensen

Dato : 29-07-04 21:02

Hej

> Det havde da vel nok været smart, hvis de havde skrevet hvilken
nationalitet
> nummerpladerne på den her - såfremt den overhovedet har nogle :)

det er jo lige det, det varierer nemlig fra gang til gang, flere gange har
de dog været tyske.

Lars

Fra : sode

Dato : 29-07-04 23:30

> det er jo lige det, det varierer nemlig fra gang til gang, flere gange har
> de dog været tyske.
>
> Lars

Her i Hjørring tøffer der da et par stk rundt......

VH/Sode

Fra : TGD

Dato : 29-07-04 14:37

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kommer stort set alle der kører i en sort Cayenne jo under mistanke.

Kørte forbi sådan en karl der var parkeret i København, vi havde en lille
diskusion om hvad de hed der var ingen der kunne huske det.

Fra : Mette

Dato : 29-07-04 15:36

> "War is God´s way of teaching
> Americans geography"

ROFL

Mvh,
Mette

Fra : Martin Sand.

Dato : 29-07-04 17:45

Mette wrote:
> ROFL

Jaja, sådan er der jo så meget...

--
MVH Martin

"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy, the
best golfer is a black guy, France is accusing the US of arrogance and
Germany doesn't want to go to war."

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 29-07-04 20:01

> Nu kommer stort set alle der kører i en sort Cayenne jo under mistanke.

Jeg troede iøvrigt nærmest alle biler i den prisklasse var udstyret med gps
tracker, for ikke at blive flået mere end højst nødvendigt i forsikring?
Mvh
Anders O

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-07-04 21:42

[8260]Anders Olesen wrote:

> Jeg troede iøvrigt nærmest alle biler i den prisklasse var udstyret
> med gps tracker, for ikke at blive flået mere end højst nødvendigt i
> forsikring? Mvh
> Anders O

Det kan man jo hurtigt omgå.. Man skal f.eks. bare vikle hele bilen ind i
sølvpapir, så kan den ikke afsende signaler...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Deaster

Dato : 29-07-04 21:55

[8260]Anders Olesen wrote:

> Jeg troede iøvrigt nærmest alle biler i den prisklasse var udstyret
> med gps tracker, for ikke at blive flået mere end højst nødvendigt i
> forsikring? Mvh
> Anders O

Nope, jeg kender også til et tilfælde hvor forsikringen var betinget af
at der var montereret gps tracker, ejeren havde dog ikke liiige fået
taget sig sammen til at installere det efter ½ års ejerskab, og vupti
bilen blev stjålet og er svjv. ikke dukket op igen. Ingen
forsikringsdækning, og det må godt nok gøre ondt når bilen ligger på
den forkerte side af millionen.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-07-04 22:14

He-he..

Ja, jeg hørte en politi-fyr i radioen, der sagde, at de havde været efter
den, men at den simpelthen var så hurtig, at Politiet ikke have en chance
for at følge med.

Hvis de endelig hang på længe nok til at se den forsvinde i det fjerne,
måtte de give op ved 200 km/t. De ville simpelthen ikke indlede biljagter
ved den hastighed.

Det må være den ultimative "gettaway car". Masser af power, lynhurtig og
umulig at skubbe af vejen for de alm politibiler.

Jeg er stadig imponeret af Michael Lassens sorte Cayenne Turbo, der - med
chip - kørte 1 sekund hurtigere end Ferrari 360 og Ferrari 512 på en
quartermile i Vandel. Den var for øvrigt også et sekund hurtigere end en
Viper.

12,6 sekunder på 402 meter er da meget godt for så stor en klump bil. )

/Jan W Nielsen