mm. slidbane på nye dæk?
Fra : TKL p

Dato : 29-07-04 10:35

Jeg skal ud og købe nogle brugte fælge med tilhørende brugte dæk og da
prisen jo bl.a. afhænger af, hvor meget slidbane, der er tilbage på dækkene,
så er det jeg kommer til at tænke på - hvor meget slidbane er der egentlig
(ca.) på et nyt dæk? 10 mm.?? Størrelsen er 205/50x15 eller 195/55x15.

Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-07-04 10:41

"TKL p" <SLETDETTEmono@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> så er det jeg kommer til at tænke på - hvor meget slidbane er der egentlig
> (ca.) på et nyt dæk? 10 mm.?? Størrelsen er 205/50x15 eller 195/55x15.

Der er omkring 8 mm på et nyt dæk.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : phk