Brenderup trailer ?
Fra : Pablo

Dato : 28-07-04 17:00

Nogen der kan hjælpe med en hjemmeside til
Brenderup trailer ?

Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 17:11

"Pablo" <hoho@pablo.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan hjælpe med en hjemmeside til
> Brenderup trailer ?

Hvor længe har du været på nettet?? Prøv da den åbenlyse, inden du spørger:

http://www.brenderup.dk/

M.v.h.

Fra : Thomas

Dato : 28-07-04 18:39

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> "Pablo" <hoho@pablo.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvor længe har du været på nettet?? Prøv da den åbenlyse, inden du
spørger:

> http://www.brenderup.dk/

Åbenlyse? Ja når man ved det er alting nemt, men nu kan ikke altid være
sikker på at hjemmesider hedder det åbenlyse . Den kunne have heddet
www.brenderup-fyn.dk www.brenderuptrailer.dk www.brenderup-industries.dk
(tænkte eksempler) eller hvad ved jeg. Så lad lige være med at give folk der
spørger pænt, den behandling.

mvh

Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-07-04 18:51

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev :

>Åbenlyse? Ja når man ved det er alting nemt, men nu kan ikke altid være
>sikker på at hjemmesider hedder det åbenlyse .

det har du ret i - men det mindste man kan forlange (?) er da at folk
selv gør en minimal indsats

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-07-04 19:15

jan@fedtegreven.dk wrote:

> det har du ret i - men det mindste man kan forlange (?) er da at folk
> selv gør en minimal indsats

Hvorfor f@n sku' han da det, hvis han kan liste dig til at gøre alt arbejdet
for sig;-/

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Thomas

Dato : 28-07-04 19:53

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> det har du ret i - men det mindste man kan forlange (?) er da at folk
> selv gør en minimal indsats

Jo kan godt følge dig, men svarer folk lige sådan, hvis det er deres far,
mor eller søster der spørger? Det er ikke alle der er lige kendt med
nettet......... Jeg har da lært mine forældre at bruge mail og taste sider
ind de kender i forvejen, men har da ikke fået lært dem at bruge en
søgemaskine endnu, så man må accepter at der er stor forskel på folk når det
kommer til brug af internettet.

Og ja i den konkrete sag, kan jeg jo ikke vide om han er en doven makker der
morer sig ved at spørge herinde eller om han er ny på nettet.

Mvh

Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 19:57

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:PBSNc.27929> > det har du ret i - men det mindste man kan forlange (?)
er da at folk

> [...]
> ind de kender i forvejen, men har da ikke fået lært dem at bruge en
> søgemaskine endnu, så man må accepter at der er stor forskel på folk når

Netop derfor jeg indledte med at spørge, hvor længe manden havde været på
nettet, do'...

M.v.h.

Fra : Thomas

Dato : 28-07-04 20:09

> Netop derfor jeg indledte med at spørge, hvor længe manden havde været på
> nettet, do'...
>
> M.v.h.

OK do´

Så var det bare din brug af 2 "?" og den efterfølgende bemærkning der
forvirrede mig, do´

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 20:37

> OK do´
>
> Så var det bare din brug af 2 "?" og den efterfølgende bemærkning der
> forvirrede mig, do´
>
> Thomas

Er du jyde do', ellers må du ikke sige do', do'....

M.v.h.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-07-04 20:43

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev :

>Jo kan godt følge dig, men svarer folk lige sådan, hvis det er deres far,
>mor eller søster der spørger?

Hvis jeg synes nogen stiller et ualmindeligt fjoget spørgsmål, så gør
jeg dem da opmærksom på det, læg mærke til jeg bruger "fjoget" istedet
for dumt.

Nogen gange griber jeg da også mig selv i at tænke bagvendt, altså
overse det der er lige foran øjnene.

>Det er ikke alle der er lige kendt med nettet.........

Den undskyldning er vist ikke gangbar mere

> [...]
>ind de kender i forvejen, men har da ikke fået lært dem at bruge en
>søgemaskine endnu, så man må accepter at der er stor forskel på folk når det

Det tager kun 5 sekunder at be' dem om at skrive www.google.com - og
så skrive inde i ruden

>Og ja i den konkrete sag, kan jeg jo ikke vide om han er en doven makker der
>morer sig ved at spørge herinde eller om han er ny på nettet.

Hvis folk kan hitte ud af at entrere en nyhedsgruppe, tror du så selv
på de er helt dumme udi indernettet ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas

Dato : 28-07-04 20:51

> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev :
>

> Hvis folk kan hitte ud af at entrere en nyhedsgruppe, tror du så selv
> på de er helt dumme udi indernettet ?

næ.... men så kan man jo vende den om og spørge, hvor går grænsen? Alt hvad
der bliver spurgt om herinde, kan jo nok findes besvaret via internettet,
biblioteket eller de lokale toldmyndigheder. Så lad os tage skridtet og
lukke nyhedsgrupperne......

nej vel?

og til Henrik B. Jeg er ½ jyde, så jeg tillader mig at sige do´ ;)

Mvh

Thomas

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-07-04 17:13

"Pablo" <hoho@pablo.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan hjælpe med en hjemmeside til
> Brenderup trailer ?
>
> Lars

Har du prøvet med www.brenderup.dk det virker for mig.

Med venlig hilsen Kim