til alle audi fans
Fra : .salem

Dato : 27-07-04 19:12

Hej

jeg står og skal skifte min dejlige elskede a3 1,8t ud pga familieforøgelse.
Glæde og sorg på samme tid.

Og nu kommer det vigtige så - foruden fødslen selfølgelig :)

jeg vil fortsætte med audi men vil høre hvilke erfaringer i har med følgende

A4 stc 2,4
A4 stc 2,6
A4 stc 1,8t

det er alle brugte biler. Ca. 1997-2000

..salem

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 21:13

..salem skrev:

> jeg står og skal skifte min dejlige elskede a3 1,8t ud pga
> familieforøgelse. Glæde og sorg på samme tid.

Der er vel plads til 2 børn på bagsædet?

Mvh en som voksede op på bagsædet af en 2-dørs Opel Ascona sammen med
en Dobermann - fint plads til os begge

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : .salem

Dato : 27-07-04 21:17

jo måske er der plads men hvorfor beholde den når man kan købe en ny bil :)

jeg voksede selv op i en bobel og i en volvo 164 :)

..salem

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 21:38

..salem skrev:

> jo måske er der plads men hvorfor beholde den når man kan købe en ny
> bil :)

Hmm det koster som regel at skifte bil

Og hvorfor købe ny hvis man er glad for den man har? Hvis konen mener der
skal ny til kan hun jo bare købe en (vel og mærke for hendes egne
penge)...

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 21:21

> Der er vel plads til 2 børn på bagsædet?
>
> Mvh en som voksede op på bagsædet af en 2-dørs Opel Ascona sammen med
> en Dobermann - fint plads til os begge

Tja vores den ældste dreng er da vokset op med/i en Fiesta 1.1 fra 79' hvor
vi kunne få både en barnevogn ind i og tage til tyskland, holland, belgien,
frankrig og luxemborg i )
Så jeg vil påstå at en bil dårligt kan være for lille, det hele er kun et
spørgsmål om vilje og tid.

Hvis man kun skal have noget der er nemt at håndtere så er en 3 personers
transporter hvor man kan stå op i kassen bagved, nummer 1

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 21:37

Tom skrev:

> Tja vores den ældste dreng er da vokset op med/i en Fiesta 1.1 fra 79'

Dejlig vogn

> hvor vi kunne få både en barnevogn ind i og tage til tyskland, holland,
> belgien, frankrig og luxemborg i )
> Så jeg vil påstå at en bil dårligt kan være for lille, det hele er
> kun et spørgsmål om vilje og tid.

Præcis.

Det jeg ikke altid forstår er at folk hopper og springer og smider ALT
drengerøvsrelateret så snart konen/kæresten/whatever er gravid.

Det er sq sjældent nødvendigt at blive morfar i så stor en hast

Fra : Brian

Dato : 27-07-04 21:44

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det jeg ikke altid forstår er at folk hopper og springer og smider ALT
> drengerøvsrelateret så snart konen/kæresten/whatever er gravid.

Tør man gætte på at du ikke har børn ?

> Det er sq sjældent nødvendigt at blive morfar i så stor en hast

Enig! - som en vis person ofte siger

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:19

Brian skrev:

> Hejsa

Hej!

> Tør man gætte på at du ikke har børn ?

Godt gættet og hvis det står til mig så skal jeg heller ikke have det.

Jeg er og bliver en drengerøv og den dag en kvinde beder mig vælger en
fornuftsbil så ryger hun altså ud.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:26

> Godt gættet og hvis det står til mig så skal jeg heller ikke have det.

*LOL* Lad os snakkes ved om 10 år Martin.

> Jeg er og bliver en drengerøv og den dag en kvinde beder mig vælger en
> fornuftsbil så ryger hun altså ud.

*ROFL* Lad os snakkes ved om 10 år Martin

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:29

Henrik B. skrev:

> *LOL* Lad os snakkes ved om 10 år Martin.

Det kan nemt ændre sig... det er jeg ikke i tvivl om. Men som det er nu
så haaaaaader jeg børn - får helt kuldegysninger ved tanken om al den
bøvl og udgifter.

> *ROFL* Lad os snakkes ved om 10 år Martin

Det ændrer sig så nok ikke. Jeg er bidt af en gal bil og _nægter_ at
sætte mig bag rattet i noget kedeligt såsom WagonR.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:34

> Det ændrer sig så nok ikke. Jeg er bidt af en gal bil og _nægter_ at
> sætte mig bag rattet i noget kedeligt såsom WagonR.

Hvem snakker om WagonR? En god brugt 9000 Turbo gi'r dig jo det hele.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:40

Henrik B. skrev:

> Hvem snakker om WagonR? En god brugt 9000 Turbo gi'r dig jo det hele.

Det er heller ikke just det jeg kalder en kedelig øse..

Har faktisk også kigget på VW Golf VR6 og Citroën ZX 16v... men Saab
trækker stadig mest

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:42

Martin Johansen [6000] skrev:

> Citroën ZX 16v...

2,0 16v forståes.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:44

> Det er heller ikke just det jeg kalder en kedelig øse..
>
> Har faktisk også kigget på VW Golf VR6 og Citroën ZX 16v...

Hvad med pladsen? Hvad med sikkerheden? Hvad med komforten? Hvad med
tuningsmulighederne?

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-04 22:56

KLIP

> Hvad med pladsen? Hvad med sikkerheden? Hvad med komforten? Hvad med
> tuningsmulighederne?

Hvá m´æ i det hel´ ta´et at køve en bil..?

Hr. Bjørn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:59

Henrik B. skrev:

> Hvad med pladsen? Hvad med sikkerheden? Hvad med komforten? Hvad med
> tuningsmulighederne?

Okay okay jeg køber en Saab... LOL

Helt seriøst sådan en VR6 har altid haft min interesse... fed bil, FED
motor og MASSER af geil/styling.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 23:07

> .....og MASSER af geil/styling.

Og hvad vil du bruge dét til? Køre rundt og råbe efter andre bilister
(ligesom Tom): "Min bil er gejlet/stylet..."

*LOL*

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:09

> Og hvad vil du bruge dét til? Køre rundt og råbe efter andre bilister
> (ligesom Tom): "Min bil er gejlet/stylet..."
>
> *LOL*

Men det er alligevel kun er tyskland at man kommer over de 150. Med de
straffe man risikerer her så kan selv den arveste lille 1.0 motor klare sig

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 23:09

Henrik B. skrev:

> Og hvad vil du bruge dét til? Køre rundt og råbe efter andre bilister
> (ligesom Tom): "Min bil er gejlet/stylet..."

Nope men lidt skal det sq geiles - bare en smule. Og der er Golfen nok en
del nemmere + den ikke just er bovlam..

+ der er reservedele på næsten hvert gadehjørne + jeg har 2 bekendte
som er udlærte VW-mekkers og som kender til hver bolt på sådan en.

> *LOL*

Fnis du bare

VR6'eren er billigere end Saab'en

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:20

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev :

>+ der er reservedele på næsten hvert gadehjørne + jeg har 2 bekendte
>som er udlærte VW-mekkers og som kender til hver bolt på sådan en.

Er det så nu man skal til at undre sig over de mange WV mekanikere der
er til i vores lille land ?

Hehe !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-04 07:18

jan skrev:

> Er det så nu man skal til at undre sig over de mange WV mekanikere der er
> til i vores lille land ?

Udbud og efterspørgsel... eller noget

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-07-04 07:34

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev :

>Udbud og efterspørgsel... eller noget
^^^^^^^^^^^^

Må være svaret ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 13:35

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Er det så nu man skal til at undre sig over de mange WV mekanikere der
> er til i vores lille land ?

Åhædr!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 23:15

> Fnis du bare
>
> VR6'eren er billigere end Saab'en

Øøøøhh nej. Har ikke fundet én eneste brugt på bilbasen.dk der er billigere
end min Saab, hvis jeg tager samme årgang og uanset kilometer tal.....sååå
deeeet......

Den er altså med andre ord knap så veludstyret, knap så sikker, med mindre
plads....og dyrere....

Så *LOL*...

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-04 07:18

Henrik B. skrev:

> Så *LOL*...

Okay.. LOL

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 13:07

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Okay okay jeg køber en Saab... LOL
>
> Helt seriøst sådan en VR6 har altid haft min interesse... fed bil, FED
> motor og MASSER af geil/styling.

Fed motor? :)

Jeg har kun haft bøvl med at sætte 1 enkelt Golf III VR6 af, jeg ramte det
der kaldes omdrejningsbegrænseren i 2. gear, det kostede lige lidt :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94, 200+ hk :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-04 18:47

Bjørn skrev:

> Fed motor? :)

Ja sens lyd.

> Jeg har kun haft bøvl med at sætte 1 enkelt Golf III VR6 af, jeg ramte
> det der kaldes omdrejningsbegrænseren i 2. gear, det kostede lige lidt :)

Uheld - alle biler jeg har haft og kørt i er jævnligt derude og ringe.
Varm motor og ikke hver dag men en gang imellem blæses de af.

Skulle ikke være noget problem

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 22:31

> *ROFL* Lad os snakkes ved om 10 år Martin

Ikke sikkert at det ænder noget
Jeg har også kategorisk NÆGTET at skifte til en stationcar, det er så meget
væk fra det sportslige at jeg ikke kan finde mig selv i en stationcar

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:33

Tom skrev:

> Ikke sikkert at det ænder noget
> Jeg har også kategorisk NÆGTET at skifte til en stationcar, det er så
> meget væk fra det sportslige at jeg ikke kan finde mig selv i en
> stationcar

Hørt!

Altså med mindre det er en Audi S2 Stc... mums.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:36

> Ikke sikkert at det ænder noget
> Jeg har også kategorisk NÆGTET at skifte til en stationcar, det er så
meget
> væk fra det sportslige at jeg ikke kan finde mig selv i en stationcar

Jeg skal sgu gerne trille rundt i en Audi RS6 Avant. Eller en Volvo V70 T-5R
eller....eller.....
Personligt finder jeg det langt sjovere at trille rundt i en "familieøse",
der bare rykker.....

M.v.h.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 22:50

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Jeg har også kategorisk NÆGTET at skifte til en stationcar, det er så meget
>væk fra det sportslige at jeg ikke kan finde mig selv i en stationcar

Sagde manden der skiftede en Turbo Sierra ud med en Mondeo 1.langsom ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 22:48

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Sagde manden der skiftede en Turbo Sierra ud med en Mondeo 1.langsom ?

Ja, men den LIGNER en ST200

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:56

news:4106cda6$0$165> > Sagde manden der skiftede en Turbo Sierra ud med en
Mondeo 1.langsom ?

> Ja, men den LIGNER en ST200

*LOL* Det er det du plejer at råbe efter de andre, når en gammel Opel er
kørt fra dig?

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:04

> *LOL* Det er det du plejer at råbe efter de andre, når en gammel Opel er
> kørt fra dig?

gamle opel'er spiser vi til morgenmad, med ST200 teknologi her )

---
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:07

> gamle opel'er spiser vi til morgenmad, med ST200 teknologi her )

Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

--
/Jan W Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 23:10

Jan W. Nielsen skrev:

> Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

LOL

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:10

> Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

Ned ad Kassel bakkerne med 240 Km/t så kom bare

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 23:12

Tom skrev:

> Ned ad Kassel bakkerne med 240 Km/t så kom bare

Vel ikke i din 'deo?

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:14

> Vel ikke i din 'deo?

Jo da sådan lige kortvarigt for at mærke Sierra-suset igen

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-04 07:19

Tom skrev:

> Jo da sådan lige kortvarigt for at mærke Sierra-suset igen

Damn

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:23

> Ned ad Kassel bakkerne med 240 Km/t så kom bare

Anytime - tag du bare den der Ford-vogn med til næste træf.. Der skal sgu
mere end to udstødningsrør og en rævehale i antennen til at "straffe" en
Vectra 2.0.. )

Noget helt andet er, at jo hurtigere det går, jo større fordel vil Vectra´en
have af sin markant lavere vindmodstand og sit højere gear.

Er der et tilstrækkeligt stort fald, løber Vectra´en over 270 km/t, før den
rammer det røde felt. (Det må vist være noget, der minder om en lodret væg)

Det røde felt må du sandelig også have været godt oppe i med 240 km/t. Lidt
hurtig hovedregning siger, at din motor må have snurret med 6332 o/min..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:32

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Er der et tilstrækkeligt stort fald, løber Vectra´en over 270 km/t, før den
>rammer det røde felt. (Det må vist være noget, der minder om en lodret væg)

Det kræver vist at Møn's klint bliver 500 meter høj, før en Vectra kan
nå 270.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:30

> Det kræver vist at Møn's klint bliver 500 meter høj, før en Vectra kan
> nå 270.

ROFL !!

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:34

> Det kræver vist at Møn's klint bliver 500 meter høj, før en Vectra kan
> nå 270.

Det kan vist ikke gøre det..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:29

> Anytime - tag du bare den der Ford-vogn med til næste træf.. Der skal sgu
> mere end to udstødningsrør og en rævehale i antennen til at "straffe" en
> Vectra 2.0.. )

Pas på jeg ikke klipper din tandrem

> [...]
Lidt
> hurtig hovedregning siger, at din motor må have snurret med 6332 o/min..

Muligt det røde felt starter først ved 6.500 RPM og så er den jo ved at æde
både de store BMW 750'er og Mercedes 500

Men skal man op ad bakkerne så er der ikke møj at give af

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-07-04 07:51

Tom wrote:

> Pas på jeg ikke klipper din tandrem

Apropos, skiftede du selv din?

> Muligt det røde felt starter først ved 6.500 RPM og så er den jo ved at æde
> både de store BMW 750'er og Mercedes 500
>
> Men skal man op ad bakkerne så er der ikke møj at give af

Det er kun for de store drenge eller oliebrænderne.

Min kvinde på vej op ad (sydgåendes) Kassel-bakkerne med 130km/t (og
faldende) i Asconaen: 'Der må være noget galt, vi taber kraft!'; mig:
'ja selvf, du har jo brugt speederen op' :)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 08:46

Æv - hvorfor kan jeg ikke se Toms svar på mit kæphøje indlæg med "dobbelt
udstødning og rævehale" - jeg kan jo se, du tilsyneladende svare på det,
Roberto...??

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 08:49

--
/Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-07-04 09:19

Jan W. Nielsen wrote:

> Æv - hvorfor kan jeg ikke se Toms svar på mit kæphøje indlæg med "dobbelt
> udstødning og rævehale" - jeg kan jo se, du tilsyneladende svare på det,
> Roberto...??

Nogen gange mangler der også indlæg fra min server.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 09:31

> Nogen gange mangler der også indlæg fra min server.

Kan du ikke lige smide en kopi - så jeg kan se, hvad den gæve sønderjyde
skriver..?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 09:34

> Æv - hvorfor kan jeg ikke se Toms svar på mit kæphøje indlæg med "dobbelt
> udstødning og rævehale" - jeg kan jo se, du tilsyneladende svare på det,
> Roberto...??

Du skal bruge newsserveren "dtext.news.tele.dk" og kun "news.tele.dk" til
binær indlæg

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-07-04 10:07

Tom wrote:

> Du skal bruge newsserveren "dtext.news.tele.dk" og kun "news.tele.dk" til
> binær indlæg

Han kan jo ikke se dit indlæg :)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 10:33

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Han kan jo ikke se dit indlæg :)

Så kan vi altså godt tale OM Jan nu hvor han ikke kan læse med )

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 10:37

> Så kan vi altså godt tale OM Jan nu hvor han ikke kan læse med )

SÅ ER DET GODT; DÅ.....!!!

(NU kan jeg godt læse dine indlæg)

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 11:21

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Æv - hvorfor kan jeg ikke se Toms svar på mit kæphøje indlæg med "dobbelt
> udstødning og rævehale" - jeg kan jo se, du tilsyneladende svare på det,
> Roberto...??

A ka' sgutte se det heller.....

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 08:50

> Apropos, skiftede du selv din?

nej den er ikke skiftet endnu, der er stadig 2000 Km tilbage

> Det er kun for de store drenge eller oliebrænderne.

Med 150 eller mere klarede den det ganske ok, men hvis først den kom under
130 så skete der INTET mere når den fik resten af speederen.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-07-04 09:20

Her er det ubeskåret:

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 13:10

> Ned ad Kassel bakkerne med 240 Km/t så kom bare

Jeg er klar :) Jeg har set GPS'en stå på 234 km/t i min Vectra... ud af lige
vej :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:15

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

Pil du hellere den cd med lydeffekter ud af cd-spilleren igen !

;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:23

> Pil du hellere den cd med lydeffekter ud af cd-spilleren igen !

He-he..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 13:36

"Jan W. Nielsen" wrote:

> Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

Er det så ikke på tide at stramme kileremmen??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 14:12

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 19:59

Jan W Nielsen wrote:

> *LOL*

En kammerat havde i tidernes morgen en Kadett af de gamle med
baghjulstræk.. Når han lagde fra land hylede kileremmen og vi
fuldte i samlet kor op med et "Hyp, alle mine heste!" pr.
tradition..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 20:26

> En kammerat havde i tidernes morgen en Kadett af de gamle med
> baghjulstræk.. Når han lagde fra land hylede kileremmen og vi
> fuldte i samlet kor op med et "Hyp, alle mine heste!" pr.
> tradition..

He-he.. Mon ikke tandremmen var for stram.. Så hyler den som en "turbo"..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 28-07-04 20:30

> He-he.. Mon ikke tandremmen var for stram.. Så hyler den som en "turbo"..

Mener også, koblingen kan sige en sær dyb hylen lyd, især på CITY modellen..

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 23:22

Olesen wrote:

> Mener også, koblingen kan sige en sær dyb hylen lyd, især på CITY modellen..

Den bil var fuld af sære lyde når gutterne var på tur, dog var
ikke alle lyde bilrelaterede..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-07-04 14:16

> Min gamle Vectra står og vrinsker i sin fold...

PERFORMANCE VECTRA!!!!! :D

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 14:20

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> PERFORMANCE VECTRA!!!!! :D

Er det en ny model!?

M.v.h.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-07-04 14:38

> Er det en ny model!?

Nej, det er en gammel spand ;)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 14:45

> Nej, det er en gammel spand ;)

Hvad ssaaaatan.. )>

Hvilken frækhed at kalde "en fin gammel dame" for en gammel spand...!

--
/ Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 28-07-04 15:04

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev :

>Hvilken frækhed at kalde "en fin gammel dame" for en gammel spand...!

Så gammel dåse da .....

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 15:05

> Så gammel dåse da .....

Der er dømt buksevand.. Jeg er ikke længere halt, som ved sidste træf..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 15:18

> Der er dømt buksevand.. Jeg er ikke længere halt, som ved sidste
træf..

*ROFL* Vil du fange os på dine nye cykel - eller hva'?

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 15:49

> *ROFL* Vil du fange os på dine nye cykel - eller hva'?

Der er dobbeltturbo og 450 hk... (måske) ..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 28-07-04 17:14

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

> PERFORMANCE VECTRA!!!!! :D

.... og jeg som troede det var en OPEL VECTRA.

mvh
peter

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-07-04 18:00

> ... og jeg som troede det var en OPEL VECTRA.

Man lærer noget nyt hvr dag, Peter ;)

Fra : Peter Weis

Dato : 29-07-04 14:20

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

> Man lærer noget nyt hvr dag, Peter ;)

Man er jo dum, hvis man ikke kan blive klogere

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 13:09

> gamle opel'er spiser vi til morgenmad, med ST200 teknologi her )

Skal vi vædde? :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 27-07-04 22:58

KLIP

> Ja, men den LIGNER en ST200

Ha ... og *nu* ligner konen, der før var en ST200, en bovlam Mondeo..))

Hr. Bjørn

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:12

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev :

>Ha ... og *nu* ligner konen, der før var en ST200, en bovlam Mondeo..))

Så er det nok - vil du fluks sende en bøtte skærmrens !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:03

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Ja, men den LIGNER en ST200

Har du ikke snart lært, hvor lamt 2 fup udstødninger ser ud ?

Næehh du - den rigtige vare, med tilhørende bulder ......

<grin>
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:03

> Har du ikke snart lært, hvor lamt 2 fup udstødninger ser ud ?

FUP?
De er skam den ÆGTE ST200 vare

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:16

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>FUP?
>De er skam den ÆGTE ST200 vare

2 udstødninger på alt andet end en V6, eller V8,V8+ er fup ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:17

> 2 udstødninger på alt andet end en V6, eller V8,V8+ er fup ;)

Men ikke desto mindre bliver de i en ægte St200 V6 samlet i et rør og ledt
gennem en kat. for derefter at blive delt ud i to udgangspotter. Og desuden
er min en 16V

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 23:31

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Og desuden er min en 16V

16V er da kun til noget, når der er 6.6 liter nedenunder ;p

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:59

jan skrev:

> Sagde manden der skiftede en Turbo Sierra ud med en Mondeo 1.langsom ?

ROFL

Fra : .salem

Dato : 27-07-04 21:53

ok så der er ingen der har nogle relevante kommentarer til de biler jeg
nævner??? det kan da ikke passe.

der må da være nogen der kender dem.

og tak for al moralen den er jo altid god at have især nu hvor Cosby og Co.
ikke bliver sendt mere i tv.

..salem

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 22:11

> ok så der er ingen der har nogle relevante kommentarer til de biler jeg
> nævner??? det kan da ikke passe.
>
> der må da være nogen der kender dem.

Audi kender jeg da lidt til.
Vores sekretær havde en og den var simpelthen så dyr i reservedele og gik så
ofte i stykker at de valgte at bytte den ud med en Escort stationcar.
Det er ikke sikkert du kan bruge den ene erfaring til ret meget, men op til
dig.

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:21

..salem skrev:

> ok så der er ingen der har nogle relevante kommentarer til de biler jeg
> nævner??? det kan da ikke passe.

Ud fra mig begrænsede kendskab til modellerne så tag 2,6'eren alene på
grund af lyden og den kraftige motor.

> og tak for al moralen den er jo altid god at have især nu hvor Cosby og
> Co. ikke bliver sendt mere i tv.

Kanon - glad for du kunne bruge det til noget

Fra : .salem

Dato : 27-07-04 23:15

> Ud fra mig begrænsede kendskab til modellerne så tag 2,6'eren alene på
> grund af lyden og den kraftige motor.

> Kanon - glad for du kunne bruge det til noget

:) hehe ja ikke.

men jeg ved ikke om en 2,6 eller en 1,8t som jeg nu er sagen. jeg ved det
med lyden men tænte mere på holdbarheden. Min a3 spinder som en kat og har
haft meget få rep. i de år jeg har haft den

..salem

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 23:19

".salem" <salem@salem.salem> skrev i en meddelelse
> men jeg ved ikke om en 2,6 eller en 1,8t som jeg nu er sagen. jeg ved det
> med lyden men tænte mere på holdbarheden. Min a3 spinder som en kat og har
> haft meget få rep. i de år jeg har haft den

Personligt ville jeg vælge 2,4. Lækker motor. Knap så forslugen som 2,6 og
fint med kræfter til bilen.

M.v.h.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 27-07-04 23:22

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Ud fra mig begrænsede kendskab til modellerne så tag 2,6'eren alene på
> grund af lyden og den kraftige motor.

Der står en Xantia V6 Exclusive stationsvogn her i Århus. Se bare på
Bilbasen. Den har en 3-liters (2,9) motor *WoW* så den er større :).

NS

Fra : .salem

Dato : 28-07-04 07:25

> Der står en Xantia V6 Exclusive stationsvogn her i Århus. Se bare på
> Bilbasen. Den har en 3-liters (2,9) motor *WoW* så den er større :).

dejligt dejligt men der er bare et problem..... den er fransk. Franskmænd
skal holde sig fra biler og lave mad og vin. Tysker skal holde sig fra vin
og mad og lave biler.

..salem

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 13:46

".salem" wrote:

> dejligt dejligt men der er bare et problem..... den er fransk. Franskmænd
> skal holde sig fra biler og lave mad og vin. Tysker skal holde sig fra vin
> og mad og lave biler.

Nah, italienerne skal designe bilen, tyskerne skal samle den og
japanerne producere den. Jeg gad godt have en Maserati med tysk
stabilitet til japanerpriser..

--
Hygge..
Thomas

Fra : .salem

Dato : 28-07-04 16:44

> Nah, italienerne skal designe bilen, tyskerne skal samle den og
> japanerne producere den. Jeg gad godt have en Maserati med tysk
> stabilitet til japanerpriser..

ok enig men du har fanget min ide.

:)

..salem

Fra : Peter Weis

Dato : 28-07-04 17:14

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote:

> Nah, italienerne skal designe bilen, tyskerne skal samle den og
> japanerne producere den. Jeg gad godt have en Maserati med tysk
> stabilitet til japanerpriser..

Når nu alligevel vi drømmer, hvorfor så ikke koreaner-priser?

mvh
Peter

Fra : .salem

Dato : 28-07-04 18:53

> Når nu alligevel vi drømmer, hvorfor så ikke koreaner-priser?

Peter

naaahhh ...... Velo solex priser

..salem

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 20:00

Peter Weis wrote:

> Når nu alligevel vi drømmer, hvorfor så ikke koreaner-priser?

Fordi koreanerne bygger kopier af gamle Opler og jeg gider sgutte
have en Maserati der er en kopi af en gammel Opel..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 29-07-04 14:20

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote:

> Fordi koreanerne bygger kopier af gamle Opler og jeg gider sgutte
> have en Maserati der er en kopi af en gammel Opel..

Hvis prisen er kopi af prisen på en gammel Opel, så skal jeg ikke holde
mig tilbage.

mvh
Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:13

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vel plads til 2 børn på bagsædet?

Ikke rigtig nej....

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:21

Henrik B. skrev:

> Ikke rigtig nej....

Jo come on!

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:27

> Jo come on!

Jeg kan regne ud at du ikke har haft nærkontakt med en A3'er. Der er ikke en
skid plads bagi - og kun adgang gennem fordørene er det katastrofalt.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:30

Henrik B. skrev:

> Jeg kan regne ud at du ikke har haft nærkontakt med en A3'er. Der er ikke
> en skid plads bagi - og kun adgang gennem fordørene er det katastrofalt.

Det er vel ikke værrere en mange andre 3-dørs? Synes ikke den er så slem
men okay mit sammenlignings grundlag er en ZX'er som har minus plads i bag.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:36

> Det er vel ikke værrere en mange andre 3-dørs? Synes ikke den er så slem
> men okay mit sammenlignings grundlag er en ZX'er som har minus plads i
bag.

Tro mig, en A3 har mindre plads på bagsædet end din ZX.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 22:40

Henrik B. skrev:

> Tro mig, en A3 har mindre plads på bagsædet end din ZX.

W00t!

Jeg må lige ind i en A3 igen...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-07-04 22:51

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Tro mig, en A3 har mindre plads på bagsædet end din ZX.

Satans - du kom før mig ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 27-07-04 22:56

> Satans - du kom før mig ;)

Altid.

M.v.h.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 13:33

"Henrik B." wrote:

> Jeg kan regne ud at du ikke har haft nærkontakt med en A3'er. Der er ikke en
> skid plads bagi - og kun adgang gennem fordørene er det katastrofalt.

Det er kun de første 2-3 år det er et problem, herefter bliver
ungerne så store at de selv kan kravle derom og spænde sig fast..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 28-07-04 13:38

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Det er kun de første 2-3 år det er et problem, herefter bliver
> ungerne så store at de selv kan kravle derom og spænde sig fast..

Ja, men når de når den størrelse at de kan det, så er der så lidt plads bagi
at de ikke kan være der - når jeg skal sidde foran.

M.v.h.

Fra : Lars

Dato : 28-07-04 09:04

Hejsa,

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Der er vel plads til 2 børn på bagsædet?
> Mvh en som voksede op på bagsædet af en 2-dørs Opel Ascona sammen med
> en Dobermann - fint plads til os begge

Og jeg og min søster på bagsædet af en GRØN Fiat 127...

Ikke noget problem i en A3!

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 09:29

On Wed, 28 Jul 2004 10:03:37 +0200, "Lars" <news41dot@landligt.dk>
wrote:

>Hejsa,
>
>"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

>Og jeg og min søster på bagsædet af en GRØN Fiat 127...

Hm.........luksusdyr. Næææh, Far+mor og 3 børn på 4, 7 og 11 år i en
NSU Prinz 2 - se så kan man tale om trængsel. Hold kæft, hvor var der
god plads i den Ford Anglia fra 57 vi fik.
--
Ivan Madsen,
Saxo 1,4 SX

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-07-04 13:50

Ivan Madsen wrote:

> Hm.........luksusdyr. Næææh, Far+mor og 3 børn på 4, 7 og 11 år i en
> NSU Prinz 2 - se så kan man tale om trængsel. Hold kæft, hvor var der
> god plads i den Ford Anglia fra 57 vi fik.

Luksus.. Jeg har tilbragt adskillige kilometre på "bagsædet" af en
MGB, jeg kan ikke helt huske om det var kardatunnelen eller
batterikassen jeg sad på..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 28-07-04 17:14

ipm_at_tiscali.dk (Ivan Madsen) wrote:

> Hm.........luksusdyr. Næææh, Far+mor og 3 børn på 4, 7 og 11 år i
> en NSU Prinz 2 - se så kan man tale om trængsel. Hold kæft, hvor
> var der god plads i den Ford Anglia fra 57 vi fik.

Vi gjorde Norditalien i en FIAT 1100, fire voksne og to børn. Hold da
kæft hvor de plastiksæder var varme, når den havde stået en times tid i
solen.

10 år tidligere tog min moster og onkel deres mødre på tur til
Sydtyskland i en FIAT 600.

Man kom sgu' hinanden lidt mere ved i gamle dage. Og man gik med samme
skjorte i en hel uge.

mvh
Peter