Priser?
Fra : Vibeke & Michael

Dato : 27-07-04 11:07

Hej Ng

Er der nogen herinde som tør give et bud på reparation/udskiftning af
følgende dele på en Ford Escort 1,6 st.car. årgang 1991?

Det drejer sig om:

- Nye bremseklodser og skiver for og bag

- Ny kobling

- Nye forhjulslejer

Giv et bud og også gerne et bud på en god og billig mekaniker i Østjylland.

På forhånd tak

Mvh

Michael

Der findes 10 slags mennesker - dem der forstår det binære talsystem og dem
der ikke gør!

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 29-07-04 13:16

Dette er et rent Gæt !

På min Huyndai Accent fra 1995 kostedede.... alt dette er lavet i perioden
Febuar - Juni over flere gange. Men igen Hvis du skifter både lejer og
bremser i samme operation bliver det billigere. Da det ikke skal skilles ad
2 gange.

Udskiftningen af koblingen kostede 4700

Udskiftning af forhjulslejer kostede 2800

Udskiftning af Bremseklodser på forhjulne 1500 - Tilbud (Valgte at gøre det
selv !)

Et kvalificeret bud er ca. 10.000 Kr. men igen det er ikke samme bil vi
taler om, men det burde alievel kunne give dig et prej om hvad tingene
koster.

Niels