Hjæææælp til Ukendt startspærre !
Fra : Kenneth

Dato : 27-07-04 00:07

Skal på ferie i bilen imorgen og så får man dette problem :-/

Min bil vil idag ikke starte efter jeg havde taget "chippen" som en den
nøgle med skal sætte i for at kunne starte bilen.(kan godt skubbe bilen
igang)

Nu vil jeg bare have taget det startspærre system så det ikke laver mere
lort, men problemet er at jeg ikke aner hvad den startspærre hedder, eller
har ingen diragram over det.

Så er der en venlig person som kan hjælpe ?
Jeg poster billeder i dk.binaer uden navnet DEFEKT STARTSPÆRRE.

Mvh
Kenneth

Ps jeg bor ved Roskilde hvis der som evt vil tjene en extra skilling :)

Fra : Nansen

Dato : 27-07-04 07:33

Hej

Det er en Qorum, billig l....
Eftersom Du kan skubbe den igang, er den kun monteret på en kreds altså
styreledningen til starteren.
Kig efter en rimelig kraftig ledning fra tændingslåsen, den er nok klippet
over lige i nærheden og samlet med 2 ledninger fra startspærren.
Klip dem af og forbind de originale ender igen.

Nansen

Fra : Kenneth

Dato : 27-07-04 10:15

Hej Nansen