OT: Godt sted at sælge rollespilsbøger?
Fra : Silas F. Johansen

Dato : 08-05-01 22:35

Hej,

Er der nogen, der kender et godt sted at sælge sine gamle rollespilsbøger?

Silas F. Johansen

Fra : Henrik

Dato : 09-05-01 08:17

Tja, herinde vil vel være et godt sted... Rollespilsbøger til
rollespillere...

Det er lidt sparsomt med websteder. De få der er, f.eks. rollespillerne.dk,
er så sjældent besøgt og giver vist ikke rigtigt resultat, så vidt jeg har
kunnet lokke ud af folk. (Har da heller ikke selv haft held med at poste
derpå). Endvidere følger folk ikke op på deres egne posts, så de få emner,
der har været interessante for mig, var solgt, endskønt de havde været på
tavlen i lang tid og stadig er det. Lidt synd, da rollespillerne.dk er et
godt initiativ, som godt kunne gavne af lidt mere støtte. Deres service er
rigtig god, hvis man køber fra deres butik, for i øvrigt.

Der skulle vel ikke være en RoleMaster Spell Law, 2nd Edition i mellem de
bøger, du har til salg?

/Henrik

Fra : Silas F. Johansen

Dato : 09-05-01 16:11

"Henrik" skrev:
> Tja, herinde vil vel være et godt sted... Rollespilsbøger til
> rollespillere...

Gruppens fundats nævner ikke salg, som en af de ting, gruppen er beregnet
til, så for at undgå en flamewar har jeg været lidt tøvende med at annoncere
ting til salg herinde. Nu vil jeg dog prøve, og se hvad der sker...

> Der skulle vel ikke være en RoleMaster Spell Law, 2nd Edition i mellem de
> bøger, du har til salg?

Nej, det nærmeste jeg kommer RoleMaster er et ikke-komplet middle earth role
paying boxed set. De fleste af de ting, jeg har til salg er bøger til GURPS
og AD&D 1st og 2nd ed.

Fra : Flemming Lemche

Dato : 14-05-01 08:47

Hejsa.

Hvis dine bøger ellers er i god stand og er noget værd (samleobjekter) vil
det bedste sted på nettet at sælge dem være på www.ebay.com

Jeg bruger selv dette site til at finde gamle velholdte bøger (bl.a MERP)
til min samling.

Prøv foreksempel at skrive MERP eller GURPS i deres søgefelt og se hvor
mange bøger der er til salg.

Flemming Lemche
Lemche@image.dk