Baghjulstræk og 337 hk - vild cocktail!
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 26-07-04 17:08

Howdy

Gårsdagens besøg hos en kammerat bød på en tur i en 87'er BMW325i Stc. med
kompressor. Den smed 337 hk ved sidste effektmåling! Føj da! Aldrig har jeg
da oplevet noget lignende! Den var simpelthen brutal! Desværre var der
forholdsvis fugtigt, så fuld gas under 150 km/t resulerede ikke i andet end
hjulspind.

Kommende projekt med Bimmeren er montering af Garret turbo fra Scania med
forventet effekt omkring 500 hk. Det lyder vildt, men de sgu et par skøre
gutter!

\Mandal, der troede en Alfa 156 GT (6,3 sek) føltes hurtig

Fra : TGD

Dato : 26-07-04 17:33

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>
projekt med Bimmeren er montering af Garret turbo fra Scania med
> forventet effekt omkring 500 hk. Det lyder vildt, men de sgu et par skøre
> gutter!

Hvad med et par vinger nu de er igang, galskaben tager jo ikke ende hos dine
venner

Fra : Torben E

Dato : 26-07-04 19:32

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> wrote in message
> [...]
> forventet effekt omkring 500 hk. Det lyder vildt, men de sgu et par skøre

Men det er jo sjovt

Torben E

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 26-07-04 20:01

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Men det er jo sjovt

Yep :D - jeg var totalt "rundt på gulvet", da jeg bagefter skulle fortælle
svigerfatter om oplevelsen.

\Mandal

Fra : Henrik

Dato : 26-07-04 21:15

> [...]
> da oplevet noget lignende! Den var simpelthen brutal! Desværre var der
> forholdsvis fugtigt, så fuld gas under 150 km/t resulerede ikke i andet

Jeg så den forrige weekend på køreteknisk anlæg i Randers.... Den er
simpelthen for vild den bimmer og så med anhænger træk og barnesæde på
bagsædet....

Mvh Henrik

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 27-07-04 05:13

"Henrik" <11FZ9Hr@s.fj> skrev i en meddelelse
> Jeg så den forrige weekend på køreteknisk anlæg i Randers.... Den er
> simpelthen for vild den bimmer og så med anhænger træk og barnesæde på
> bagsædet....

Nemlig - det er lige præcist den :D Deres barn blive helt sikkert glad for
rutschebanen, når de bliver ældre!

Hvad var der af arrangement på køreteknisk?

\Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 08:27

> [...]
jeg
> da oplevet noget lignende! Den var simpelthen brutal!

Hmm har du en mail addy til ham, ville da gerne vide hvad han har lavet...
Hehe og jeg synes at min 325i med ca 180hk er lidt svær at kontrollere når
det er fugtigt...

Mvh
Morten