Diesel regnskab for golf 2 TD til Kroatien~
Fra : Mads Stetter

Dato : 25-07-04 11:53

Hej alle
Så er jeg lige hjemkommet fra Kroatien! En tur på godt 4000Km, og golfen tog
turen uden at kny det mindste! Det længste jeg kørte på literen var 22,6 og
det mindste var 16,3!
I alt over de 4000 km har den kørt 19,78km/l så det er jeg da overordentlig
tilfreds med!
Alt kørsel er på motorvej, og har kørt mellem 110 og 130 hele vejen!

Man må da sige sådan en gammel TD'er er økonomisk! [:D]

God sommer til alle eller hva man nu kan kalde det!

MVH Mads Stetter
Golf 2 TD ´89

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-07-04 12:24

Jeg har smidt regnskabet i dk.binaer.motor!