For højt CO% ved forhøjet tomgang (Golf II~
Fra : Lars

Dato : 24-07-04 15:46

Nogen der har et godt råd?
Jeg havde golf'en til syn forleden, hvor den "dumpede".
Ved tomgang måler den 0,568 og ved forhøjet tomgang måler den 0,712
Lambda sonden havde jeg skiftet i forvejen og dens tal er : 1.029
Er der andet jeg burde prøve inden jeg drøner ud og køber en ny kat ?

Mvh.

Lars

Fra : Rasmus

Dato : 24-07-04 16:19

"Lars" <--@--.org> wrote in message news:cdtsit$mr9$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> Lambda sonden havde jeg skiftet i forvejen og dens tal er : 1.029
> Er der andet jeg burde prøve inden jeg drøner ud og køber en ny kat ?

Da min GTI 8v havde en defekt katalysator målte den lige omkring 0,6 i CO,
så noget kunne jo tyde på at din skal skiftes.

......kør ud til den nærmeste ophugger og og køb en, jeg mener jeg gav 300kr
inkl lamdasonde.

mvh
Rasmus

Fra : Lars