Klistemærker på bilruden?
Fra : Jean

Dato : 23-07-04 19:14

Hej NG!

En der har et godt tip, til at fjerne sådan et klistemærke. Det er et
orginalt Citroën-klistemærke, og det sidder bare fast... skal der varme til,
eller?

På forhånd tak!

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-07-04 19:23

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

, og det sidder bare fast... skal der varme til,
> eller?

Bare parker bilen, så klare den det selv ;))). Spøgtilside, ja, men varm nu
ikke for voldsomt, så bliver klisteret blødt uden noget ruden tager skade.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-07-04 19:34

Hvis klistermærket ikke sidder hen over varmetrådene i bagruden er det
lettere at bruge et barberblad..... skrab det ligeså stille af, det
sidste klister kan evt. fjernes med benzin....

Med venlig hilsen
Michael Nielsen

Fra : Jean

Dato : 23-07-04 21:23

Michael Nielsen skrev:
> Hvis klistermærket ikke sidder hen over varmetrådene i bagruden er det
> lettere at bruge et barberblad..... skrab det ligeså stille af, det
> sidste klister kan evt. fjernes med benzin....

Jeg brugte en speciel skraber, som er meget skarp. Lige i hjørnet, og så gik
det nemt. Den sad så tilpas langt nede, at den ikke var i kontakt med
varmetrådene.

Tak for de fine svar!

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Basil

Dato : 24-07-04 08:24

> Jeg brugte en speciel skraber, som er meget skarp. Lige i hjørnet, og
> så gik det nemt. Den sad så tilpas langt nede, at den ikke var i
> [...]

Jeg har løst det på en anden måde
Hver gang jeg køber ny bil, siger jeg til sælger at den skal være totalt
strippet for reklamer, som jeg ikke får penge for at reklamere for.
Det virker
Kai

Fra : Carsten Holck

Dato : 25-07-04 16:51

Heldigvis fandt Basil <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> tastaturet og skrev
i news:S7oMc.27152$Vf.1488192@news000.worldonline.dk:
> [...]
> Hver gang jeg køber ny bil, siger jeg til sælger at den skal være
> totalt strippet for reklamer, som jeg ikke får penge for at reklamere

Man kan også spørge sælgeren efter sponsorkontrakten når han forsøger at
levere en "reklamevogn"

/carsten

Fra : Kim

Dato : 23-07-04 20:59

> [...]
>
> En der har et godt tip, til at fjerne sådan et klistemærke. Det er et
> orginalt Citroën-klistemærke, og det sidder bare fast... skal der varme

Jeg ved ikke om de virker på disse "plast" klistermærker.
Men jeg har nu prøvet en del forskællige ting ..... men en dag var jeg inde
og købe et glas fad, og spurgte så ekspedienten hvad de dog brugte til at
fjerne klister fra glas med (jeg har da aldrig set et glas med klister
rester på i en butik)...
Og svaret er ganske enkelt ... Lampe olie
Har intil nu virket hver gang og det går ganske nemt

Så prøv at hive noget lampe olie på (evt væde en klud og lægge på) og se om
det ikke skulle hjælpe

M.v.h.
Kim