Kadett - Digital instrumentering
Fra : Roland Vogt

Dato : 23-07-04 10:41

Hvad koster et skifte til dette fra alm. instrumentering? Udgifter til
materialer og arbejde .... .

Fra : Andersen

Dato : 23-07-04 12:12

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hvad koster et skifte til dette fra alm. instrumentering? Udgifter til
> materialer og arbejde .... .

Det er sikkert dyrt... ihvertfald hvis du skal købe selve instrumenteringen
fra nyt... Men hvorfor lige skifte.??

Har selv haft en gsi16v... det var da meget fedt med digi.. meeenn blev
hurtigt træt af det.

Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 13:19

> Har selv haft en gsi16v... det var da meget fedt med digi.. meeenn blev
> hurtigt træt af det.

Helt sikkert.

Det er ren "popmusik", der faktisk er mindre overskueligt end det
traditionelle system.

Hvis man alligevel vil have det i sin bil, så skal man købe det på E-Bay.
Det er ret hurtigt at sætte i. Det tager ikke mere end en times tid - såvidt
jeg ved.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : H@nZen

Dato : 23-07-04 15:01

> [...]
>
> Hvis man alligevel vil have det i sin bil, så skal man købe det på E-Bay.
> Det er ret hurtigt at sætte i. Det tager ikke mere end en times tid -

Ahhh, en time så er du knage dygtig..!! Ved min kammerats kadett E tog vi en
dags tid, da man skal have trukket ledninger til de forskellige føler og det
!!

Så hellere sæt et GT instrumentering i, det er lettere, da skal man kun
trække en ledning ud til tændspoolen så omdrejnings tælleren kommer til at
virke !! Så vidt jeg kan huske...!!

Mvh
Lars Hansen

Fra : Morten Trab

Dato : 23-07-04 15:11

"H@nZen" <lars_hansen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> dags tid, da man skal have trukket ledninger til de forskellige føler og

Hvad skal der da bruges af følere der ikke er der??

Min E'er har da elektronisk instrumenter (ingen kabler, kun multistik og
ledninger bagpå) til det hele, selv omdrejningstælleren sidder i et af de
stik, selvom der ikke er omdrejningstæller i det analoge instrumentbrædt jeg
har i nu...

Har selv leget med tanken om at smide digital i den, har heller ikke droppet
den helt endnu, men skal lige have fundet et brugt til en god pris først...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : H@nZen

Dato : 23-07-04 15:21

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
droppet
> den helt endnu, men skal lige have fundet et brugt til en god pris

Okay men da jeg satte GT instrumentering i min Kadett E, skulle jeg selv
trække ledningen ud, men det er nok forskelligt fra Kadett til kadett, hvis
du mangler et digital inst. så prøv at kontakte www.opelgenbrug.dk mener
han har et liggende til en rimelig pris..!!

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 16:33

> [...]
en
> dags tid, da man skal have trukket ledninger til de forskellige føler og

Ok - jeg skiftede instrumetering i min egen Vectra - og troede, det vat der
samme.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Brian A.

Dato : 23-07-04 16:57

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hvad koster et skifte til dette fra alm. instrumentering? Udgifter til
> materialer og arbejde .... .

Prøv at læse her. Du må selv regne ud hvilket kapitel det er du kan nøjes
med at lave når det er en Kadett.
http://www.opelforum.dk/guides/digitalinstrument/digital_instrument_opel.pdf