Hvad går der af folk?
Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-07-04 20:21

I dag var jeg lige en lille smuttur ude på den nye motorvej mellem Århus og
Dyrtstofborg :). Jeg ligger og triller stille og roligt af sted med 100-110
km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han
haft en dårlig dag eller hvad?

NS

Fra : Thomas

Dato : 20-07-04 20:23

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Mit gæt.. en her fra gruppen der ikke kan lide dig?

Mvh

Thomas

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-07-04 20:35

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> wrote in message
> og
> 100-110
> >

> Mit gæt.. en her fra gruppen der ikke kan lide dig?

Det håber jeg da ikke...

Han var nok misundelig på min dejlige XM'er, som iøvrigt kunne have ordnet
den lille madkasse til en hver tid :).

NS

Fra : Christian Meinert

Dato : 20-07-04 21:17

> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Lå du og sov i midtersporet ?
Eller endnu værre; i overhalingsbanen ?
Hvad skal man med 130 hvis man kun kører 100 ? ;)

/Christian

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-07-04 21:33

"Christian Meinert" <bmw@webhiker(remove).dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Lå du og sov i midtersporet ?
> Eller endnu værre; i overhalingsbanen ?
> Hvad skal man med 130 hvis man kun kører 100 ? ;)

2-sporet motorvej. Jeg lå i inderbanen. Iøvrigt er der ingen lov der siger
man /skal/ ligge på hastighedsbegrænsningen.

NS

Fra : Kent Friis

Dato : 20-07-04 21:45

Den Tue, 20 Jul 2004 22:33:16 +0200 skrev Niels Skaaning:
> "Christian Meinert" <bmw@webhiker(remove).dk> skrev i en meddelelse

> 2-sporet motorvej. Jeg lå i inderbanen. Iøvrigt er der ingen lov der siger
> man /skal/ ligge på hastighedsbegrænsningen.

Inderbanen? Inde ved midterrabatten, eller inde ved "fortovet"?

Mvh
Kent

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-07-04 23:26

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Inderbanen? Inde ved midterrabatten, eller inde ved "fortovet"?

Det er vist almindelig kendt at inderbanen er højre vognbane. Den bane man
kører i, når man ikke overhaler.

NS

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 01:33

Den Wed, 21 Jul 2004 00:25:56 +0200 skrev Niels Skaaning:
> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> siger

> Det er vist almindelig kendt at inderbanen er højre vognbane. Den bane man
> kører i, når man ikke overhaler.

Det er da ellers den der er yderst.

Mvh
Kent

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 05:41

> Inderbanen? Inde ved midterrabatten, eller inde ved "fortovet"?
>
> Mvh
> Kent

Hold nu op !
Yderbanen er da den bane der ligger yderst, altså overhalingsbanen,
Og da loven siger HØJST 130, er det da i orden at Kent ligger på
100 i højre bane.
Jeg ligger da ofte på 100 i højre side hvis jeg ikke har travlt og der
er god musik i radioen, ja så sidder jeg og nyder naturen.
Biler med anhænger må jo højst køre 80, så højre bane er faktisk
beregnet til en lavere hastighed, så bliv du bare ved med det, Kent !
Mvh. John

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 08:34

Kispus wrote:

> Yderbanen er da den bane der ligger yderst, altså overhalingsbanen,

Hvis du betragter motorvejen fra luften ligger din yderbane altså
inderst..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 08:40

Thomas Strandtoft wrote:

> Hvis du betragter motorvejen fra luften ligger din yderbane altså
> inderst..

Nemlig, ydersporet er da vigesporet.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Bernhard Ege

Dato : 21-07-04 08:55

Roberto Saldo wrote:

> Nemlig, ydersporet er da vigesporet.

Sådan opfatter jeg det nu også (dvs. at inderbanen er mod midten). Jeg
foretrækker dog at kalde dem venstre og højre (og midterste hvis til
stede).

mvh Bernhard

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 09:02

> Sådan opfatter jeg det nu også (dvs. at inderbanen er mod midten). Jeg
> foretrækker dog at kalde dem venstre og højre (og midterste hvis til
> stede).

Netop derfor er det smartest at kalde dem ved deres rigtige navn:

Første vognbane (Længst til højre i kørselsretningen - og ved siden af evt.
nødspor.)
Anden vognbane
Tredje vognbane

- og så fremdeles efterhånden som man - betragtet med de i den rigtige
retning
kørendes øjne - kommer længere mod venstre.

Ved at bruge korrekt beskrivelse angiver du altid tingene præcist.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 09:56

Den Wed, 21 Jul 2004 10:01:45 +0200 skrev Jan W Nielsen:

> [...]
> retning
> kørendes øjne - kommer længere mod venstre.

Og det giver endda mening, for ved første overhaling trækker man fra
første vognbane ud i anden vognbane, og skal man overhale en mere,
trækker man helt ud i tredje vognbane.

Første er udgangspunktet, det bør man ikke kunne tage fejl af. Og for
eventuelle programmører der bare vil tælle fra 0, kan de starte med
nødsporet.

Og så virker den også med mere end 3 vognbaner, i modsætning til
højre/midterste/venstre.

Smart.

Mvh
Kent

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-07-04 10:25

> Første er udgangspunktet, det bør man ikke kunne tage fejl af. Og for
> eventuelle programmører der bare vil tælle fra 0, kan de starte med
> nødsporet.

LOL.

Bare de ikke starter med at kører i spor 0 (for evt at læse FAT'en).

Per

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 11:25

Den Wed, 21 Jul 2004 11:25:09 +0200 skrev Per Thomsen:

> LOL.
>
> Bare de ikke starter med at kører i spor 0 (for evt at læse FAT'en).

Det er jo derfor 0 = false.

Mvh
Kent

Fra : Bernhard Ege

Dato : 21-07-04 11:25

Jan W Nielsen wrote:

> [...]
> kørendes øjne - kommer længere mod venstre.
>
> Ved at bruge korrekt beskrivelse angiver du altid tingene præcist.

Yup, tænker bare ikke på banerne som 1, 2 eller 3 (eller mere), men vil
da prøve at gøre brug af benævnelserne for nemheds skyld.

mvh Bernhard

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:06

Jan W Nielsen wrote:

> Første vognbane (Længst til højre i kørselsretningen - og ved siden af evt.
> nødspor.)
> Anden vognbane
> Tredje vognbane

...og når man så udvider motorvejen bliver det helt bibelsk, den
sidste skal blive den første og den slags..

> Ved at bruge korrekt beskrivelse angiver du altid tingene præcist.

Kun hvis modtageren er med på terminologien, ellers er det lige så
upræcist som alt andet..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:01

Roberto Saldo wrote:

> Nemlig, ydersporet er da vigesporet.

Sprogligt er det bare ulogisk.

Hvad forbinder du med "en overhaling indenom"? Er det muligt at
"overhale indenom" i ydersporet?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian Meinert

Dato : 21-07-04 17:21

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> Hvad forbinder du med "en overhaling indenom"? Er det muligt at
> "overhale indenom" i ydersporet?

Lige præcis. Man trækker jo 'ud' til overhaling, derefter trækker man 'ind'.
;)

/Christian

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-07-04 09:08

> Lige præcis. Man trækker jo 'ud' til overhaling, derefter trækker man
'ind'.
> ;)

Ud i ydersporte, ind i indersporet.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 08:55

> Hvis du betragter motorvejen fra luften ligger din yderbane altså
> inderst..

Hvad så, hvis man flyver den anden vej - eller ligger upside doewn - eller
er midt i roll eller i barrelrolls...?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-07-04 09:05

Jan W Nielsen wrote:

> Hvad så, hvis man flyver den anden vej - eller ligger upside doewn -
> eller er midt i roll eller i barrelrolls...?

Så kan du alligevel ikke se noget, for alt det der er kommet ud af din mund,
og nu klistrer sig til det indvendige af ruderne

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 09:15

> Så kan du alligevel ikke se noget, for alt det der er kommet ud af din
mund,
> og nu klistrer sig til det indvendige af ruderne

AAaaddrr..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Basil

Dato : 21-07-04 10:03

> Så kan du alligevel ikke se noget, for alt det der er kommet ud af
> din mund, og nu klistrer sig til det indvendige af ruderne

ROFL
Kai

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:08

Jan W Nielsen wrote:

> Hvad så, hvis man flyver den anden vej - eller ligger upside doewn - eller
> er midt i roll eller i barrelrolls...?

Om jeg så stod på et ben og jonglerede ville det ikke ændre meget
på hvor vognbanerne ligger, de er svære at flytte, sådan nogle..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 10:39

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du betragter motorvejen fra luften ligger din yderbane altså
> inderst..
>
> --
> Hygge..
> Thomas

Nu har vi altså højretrafik her i Danmark !!!
Så tænk lige over dette:
Man må ikke overhale "inden om"-vel ?
INDENOM!!
Hvad betyder det ? Det er vel INDERBANEN
Næ, man overhaler UNDENOM, så yderbanen
er vel den YDERSTE bane som er nærmest autoværnet.
John

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-07-04 10:49

On Wed, 21 Jul 2004 11:39:02 +0200, "Kispus" <kispus@despammed.com>
wrote:

[snip]
> så yderbanen
>er vel den YDERSTE bane som er nærmest autoværnet.
>John

Hvad så, når der er autoværn i begge sider? Er der så to yderbaner?

Fly

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 11:08

> Hvad så, når der er autoværn i begge sider? Er der så to yderbaner?
>
> Fly

Hold nu op !
Indenom= Inderbane
Undenom= yderbane
Sådan !!
John

Fra : Henrik B.

Dato : 21-07-04 11:23

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Hold nu op !
> Indenom= Inderbane
> Undenom= yderbane
> Sådan !!

*ROTFLMAO*

M.v.h.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 21-07-04 13:17

Kispus wrote:

> Hold nu op !
> Indenom= Inderbane
> Undenom= yderbane
> Sådan !!
> John

Æhhhh - "Undenom" = yderbane

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 11:26

Den Wed, 21 Jul 2004 11:39:02 +0200 skrev Kispus:

> [...]
> Hvad betyder det ? Det er vel INDERBANEN
> Næ, man overhaler UNDENOM, så yderbanen
> er vel den YDERSTE bane som er nærmest autoværnet.

Lige netop, fx på en hovedvej.

"Inderst" vil da altid være nærmest midten, og "yderst" er ude i
kanten.

Mvh
Kent

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 12:04

> "Inderst" vil da altid være nærmest midten, og "yderst" er ude i
> kanten.
>
> Mvh
> Kent

OK !
SÅ PRØVER VI IGEN !!
Hvad ser jeg ?
Pindsvinet går sørme UDE i midterrabatten,
og nu går den sørme IND til vejkanten.
En anden !
Når vi står ved fortovskanten:
Nu gå jeg UD på kørebanen !
Kan vi blive enige om at UD er lig Yder ??
Og at IND er lig med Inder??
Havde vi boet i England, ja så havde det været omvendt !
John

Fra : Henrik B.

Dato : 21-07-04 12:12

> [...]
> Kan vi blive enige om at UD er lig Yder ??
> Og at IND er lig med Inder??
> Havde vi boet i England, ja så havde det været omvendt !

*LOL*

M.v.h.

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 12:25

> *LOL*
>
> M.v.h.

TAK for grinet Henrik !!!!
John

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 12:44

Nu bliver jeg INDE på fortorvet, for jeg tør sku ikke
gå UD på kørebanen når der er SÅ mange der ikke ved
hvad der er UDE eller INDE.

John

Fra : Henrik B.

Dato : 21-07-04 13:36

> TAK for grinet Henrik !!!!
> John

Det var så lidt.

De kører rundt med dig John, du har bare ikke set det endnu. )

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 16:02

> *LOL*

*ROFL*

(Godt jeg ikke siger, at jeg parkerede ude i vejkanten.. )

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 16:07

> (Godt jeg ikke siger, at jeg parkerede ude i vejkanten.. )

Eller at jeg sagde, at jeg kastede mit æbleskrog UD af højre vindue og ud i
grøften.. )

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:11

Jan W Nielsen wrote:

> Eller at jeg sagde, at jeg kastede mit æbleskrog UD af højre vindue og ud i
> grøften.. )

Du kastede det UD af vinduet og IND i fru Olsen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 09:50

> Du kastede det UD af vinduet og IND i fru Olsen..

... og Fru Ol(e)sen sad på passagersædet i en rød Sierra, der overhalede
UDenom INDerskærmen på en Civic Vtec

)

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 22-07-04 10:04

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote in message news:<40FE959A.DF4D6337@carftp.com>...

> Du kastede det UD af vinduet og IND i fru Olsen..

Kun hvis fru Olsen har kæften på vid gab og han rammer rigtigt. Ellers
kaster han æbleskroget UD PÅ fru Olsen

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 10:35

> Kun hvis fru Olsen har kæften på vid gab og han rammer rigtigt. Ellers
> kaster han æbleskroget UD PÅ fru Olsen

Hvis ikke...og der stadig blev kastet noget IND i Fru Olsen, så så vil jeg
helst ikke høre mere.. )

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 12:23

Kispus wrote:

> [...]
> Kan vi blive enige om at UD er lig Yder ??
> Og at IND er lig med Inder??
> Havde vi boet i England, ja så havde det været omvendt !

Dine betragtninger er relative :)

John står UDE i vejkanten og kigger på pindsvinet INDE i midterrabatten.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 12:40

> John står UDE i vejkanten og kigger på pindsvinet INDE i midterrabatten.
>

> --
> / Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

FORKERT !!!
Jeg står ikke UDE i vejkanten, jeg står i vejkanten,
der er ikke noget der hedder "Ude" i vejkanten, det hedder:
i vejkanten/ i grøften/ i marken/i grøften o.s.v.
Den sætning du skriver, som står øverst er forkert,
der skulle stå:
John står i vejkanten og ............. (UDE er helt unødvendig)

Herligt med sproget mangfoldigheder.
John
(Men jeg står nu i vejkanten og kikker
på pindsvinet i midterrabatten)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 12:47

Kispus wrote:

> [...]
> der skulle stå:
> John står i vejkanten og ............. (UDE er helt unødvendig)

Nope for jeg kører INDE i overhalingsbanen og du spilder tiden med at
kigge på pindsvin :))

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 13:01

> Nope for jeg kører INDE i overhalingsbanen og du spilder tiden med at
> kigge på pindsvin :))
>
> / Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Ham der så kommer og overhaler dig, han overhaler dig altså INDENOM ???
John

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 13:06

Kispus wrote:

> Ham der så kommer og overhaler dig, han overhaler dig altså INDENOM ???
> John

Det er bare en talemåde fra england, sydafrika og japan ;)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:16

Kispus wrote:

> der er ikke noget der hedder "Ude" i vejkanten, det hedder:
> i vejkanten/ i grøften/ i marken/i grøften o.s.v.

Man står altså PÅ marken, ikke I marken.. Hvis ikke det hedder UDE
i grøften, kan det vel hedde NEDE i grøften??

> (Men jeg står nu i vejkanten og kikker
> på pindsvinet i midterrabatten)

Så din brug af pindsvin til bestemmelse af inder- og yderspor
holder ikke?? Min lokale Brugs havde for øvrigt inderlår på
tilbud, gad vidst om de er lavet af rigtige indere??

Hvis kartoffelmos er lavet af kartofler, hvad er babymos så lavet
af??

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 21-07-04 20:52

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Man står altså PÅ marken, ikke I marken.. Hvis ikke det hedder UDE
>i grøften, kan det vel hedde NEDE i grøften??

Såehhh - bønderne siger eller "de er i marken", når de arbejder der
ude - stågende, gående, eller liggende ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-07-04 09:10

> Hvis kartoffelmos er lavet af kartofler, hvad er babymos så lavet
> af??

Ja, eller hvad med hundekiks?

Per

Fra : Kispus

Dato : 21-07-04 12:24

JA, hvis du taler om en cirkel, så har du ret !

Hvordan er det nu det hedder ???
Hedder det?
Hold IND til siden ?
Eller:
Hold UD til siden ?
At holde IND til siden betyder vel at man trækker til højre-ik?
Så må INDerbanen vel for pokker også betyde højre side !
----Hvor svært kan det være !!!
John

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 12:34

Den Wed, 21 Jul 2004 13:24:01 +0200 skrev Kispus:

> JA, hvis du taler om en cirkel, så har du ret !

Eller et hus, eller en bil, ja nærmest hvadsomhelst. Inde i bilen er
ind mod midten, og ud af bilen er væk fra midten af bilen.

> Hvordan er det nu det hedder ???
> Hedder det?
> Hold IND til siden ?
> Eller:
> Hold UD til siden ?
> At holde IND til siden betyder vel at man trækker til højre-ik?

Ikke nødvendigvis, det er bare ofte det nemmeste.

> Så må INDerbanen vel for pokker også betyde højre side !

Det hedder "inde i midten" og "ude i kanten", og normalt har man en
midte og (mindst) to kanter (en cirkel har kun en). Så hvis du vil
have "inde" i højre side, så skal den ene kant være ude midt på
marken.

Mvh
Kent

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 12:28

Den Wed, 21 Jul 2004 13:04:00 +0200 skrev Kispus:

> OK !
> SÅ PRØVER VI IGEN !!
> Hvad ser jeg ?
> Pindsvinet går sørme UDE i midterrabatten,

Hvor finder du den midterrabat henne?

> og nu går den sørme IND til vejkanten.

Og fortsætter UD i rabatten.

> En anden !
> Når vi står ved fortovskanten:
> Nu gå jeg UD på kørebanen !

Og før stod du inde midt på fortovet. Fortovet har en midte og en
kant præcist som vejen har det, og som fodgænger er det fortovet der
er udgangspunktet.

> Kan vi blive enige om at UD er lig Yder ??
> Og at IND er lig med Inder??

Ja, men resten halter.

Mvh
Kent

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-07-04 15:02

> Og før stod du inde midt på fortovet. Fortovet har en midte og en
> kant præcist som vejen har det, og som fodgænger er det fortovet der
> er udgangspunktet.

Det vil sige, at den side af fortovet der vender mod kørebanen hedder
indersiden ? :))

Per

Fra : Kent Friis

Dato : 21-07-04 15:08

Den Wed, 21 Jul 2004 16:02:28 +0200 skrev Per Thomsen:

> Det vil sige, at den side af fortovet der vender mod kørebanen hedder
> indersiden ? :))

Hvordan udleder du det? "Ind" er det der vender *ind* mod midten, i
dette tilfælde midten af fortovet. Indersiden af fortovsfliserne er
altså dem der vender ind mod hinanden, eller ind mod den række
brosten der nogengange ligger midt i fortovet. Ydersiden er den side
der vender ud mod vejen, og den der vender ud mod rabatten.

Mvh
Kent

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 17:19

Kent Friis wrote:

> [...]
> brosten der nogengange ligger midt i fortovet. Ydersiden er den side
> der vender ud mod vejen, og den der vender ud mod rabatten.

Hvis man bruger indersiden af hovedet, er det så inde ved centrum
eller ude ved kraniet??

--
Hygge..
Thomas

Fra : M.J.

Dato : 25-07-04 10:59

Er der fortove ved motorvejen ved Århus?

Mogens Jellesen
mogens.jellesen@get2net.dk
> [...]
Århus

> Inderbanen? Inde ved midterrabatten, eller inde ved "fortovet"?

---
Denne mail er kontrolleret virus fri. Mvh. Mogens Jellesen.

Fra : Henrik B.

Dato : 25-07-04 12:01

"M.J." <mogens.jellesen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der fortove ved motorvejen ved Århus?
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Mogens Jellesen

Hvorfor spørger du om det?

M.v.h.

Fra : Teddy

Dato : 21-07-04 00:16

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Sådan er det i dejlige vidunderlige DK.... folk er tit "lidt" mystiske bag
rattet.

Teddy

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-07-04 08:23

Niels Skaaning wrote:

> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Det kommer vel an på hvordan du brugte vejen, hvis det var zig-zag
kørsel frem og tilbage over midterstriberne kan jeg måske godt
forstå ham..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 08:37

Niels Skaaning wrote:
> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Du lå selvf. i den mest højre bane ikke?
Der var nok noget der trykkede ham.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-07-04 09:59

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du lå selvf. i den mest højre bane ikke?
> Der var nok noget der trykkede ham.

Jo, det gjorde jeg. Måske blev han sur fordi jeg sprinklede min forrude.

NS

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-07-04 10:29

> Jo, det gjorde jeg. Måske blev han sur fordi jeg sprinklede min forrude.

Det er da også for groft. Du skulle i stedet stikke hovedet ud af vinduet
for at orientere dig :)

Per

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-07-04 10:55

Niels Skaaning wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> og

> 100-110

> Jo, det gjorde jeg. Måske blev han sur fordi jeg sprinklede min forrude.

Der skal ikke så meget til :)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Kim

Dato : 21-07-04 13:35

> [...]
> km/t på en næsten øde strækning med 130 km/t begrænsning, da en fyr i en
> grøn Öpel Cörsa kører op på siden af mig og giver mig fingeren!? Har han

Efter nu at have læst denne tråd, må jeg erkende at jeg nu begynder at
forstå
hvorfor folk opfører sig som de gør "rundt" på motorvejene
Faktisk er jeg ligefrem imponeret over at der ikke sker flere uhæld end der
gør.

M.v.h.
Kim
(som et eller andet sted syn's at det er lidt skræmende, at det åbenbart, er
meget svært for nogle mennesker, at finde ud af hvor de burde/bør placere
sig på en mototvej

Fra : Henrik B.

Dato : 21-07-04 16:53

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> meget svært for nogle mennesker, at finde ud af hvor de burde/bør placere

Kim, Kim, Kim......

*ROFLMAO*

M.v.h.

Fra : Hans L. Jørgensen