Montering af højtalere i Golf IV
Fra : Tue Jensen

Dato : 20-07-04 19:54

Det drejer sig om en Golf IV fra 2003 som desværre kun er født med
højtalere foran, så jeg overvejer at få monteret højtalere i bagdøren. Men
jeg aner intet om det så det skal gøres ved en forhandler. Er der nogle
steder ved Aalborg i vil anbefale(det skal helst være billigt men pænt.)?

Hvad skal jeg forvente det kommer til at koste for montering + et sæt
højtalere(ikke prime kvalitet)?

Evt. andre gode råd modtages med kyshånd.
--
Mvh. Tue S. Jensen

Fra : Olesen

Dato : 20-07-04 20:01

"Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Evt. andre gode råd modtages med kyshånd.

Jeg vil i samme åndedrag lige spørge,
hvordan man afmonterere gitteret til fronthøjttalerne
i Sierra, og om det er en speciel standardstørrelse
jeg skal bestille.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-07-04 18:09

> Jeg vil i samme åndedrag lige spørge,
> hvordan man afmonterere gitteret til fronthøjttalerne
> i Sierra, og om det er en speciel standardstørrelse
> jeg skal bestille.

Hvordan ser din dørside ud? På min kunne jeg blot skrue dem af. Størrelsen
er blot en alm. dørhøjtalerstørrelse. Jeg har købt et komponentsæt til min
i stedet for de originale.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Olesen

Dato : 21-07-04 18:39

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Størrelsen
> er blot en alm. dørhøjtalerstørrelse. Jeg har købt et komponentsæt til

Hej.
Jeg mente ikke i dørene, skal ikke ha'
skåret hul..

Foran, ud for knæet ca...i instr.brdtet.