Højglanspolering af alufælge på sjælland?
Fra : Jonas R.

Dato : 20-07-04 18:01

Nogen som kender et godt og gerne ikke for dyrt sted på sjælland, som kan
højglanspolere mine alufælge?

/Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 20-07-04 19:04

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in message
> Nogen som kender et godt og gerne ikke for dyrt sted på sjælland, som kan
> højglanspolere mine alufælge?

www.slagelsemetalsliberi.dk
www.k-m-s.dk (karlslunde metalsliberi)
www.gladsaxemetal.dk

/John Sahl

Fra : Jonas R.

Dato : 20-07-04 19:47

John Sahl wrote:
SNIP
> www.slagelsemetalsliberi.dk
> www.k-m-s.dk (karlslunde metalsliberi)
> www.gladsaxemetal.dk

Har du selv erfaring med nogen af overstående firmaer?
Har noget dårligt om gladsaxe metal, de andre kender jeg ikke til.

MVH

Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 20-07-04 21:54

> Har du selv erfaring med nogen af overstående firmaer?
> Har noget dårligt om gladsaxe metal, de andre kender jeg ikke til.

Jeg har ingen personlige erfaringer, men har kun hørt rosende omtale
af Slagelse Metalsliberi. www.rc-styling.dk skulle også kunne hjælpe
dig, dem kender jeg dog ikke meget til..

/John Sahl