Parkering Århus 4 dage
Fra : bo

Dato : 19-07-04 20:04

Hej

Vi skal snart med tog fra Århus Hovedbanegård kl. 5.56 om morgenen til Prag
i 4 dage og skal derfor parkere bilen i disse 4 dage i Århus.

Vi er ikke så kendte i Århus, så hvis der er nogen der kan anbefale et P-hus
eller lign. i nærheden af banegården, så ville det være super...

Bo

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-07-04 21:29

> Vi er ikke så kendte i Århus, så hvis der er nogen der kan anbefale et
P-hus
> eller lign. i nærheden af banegården, så ville det være super...

Parker den i en sidegade til Jægergårdsgade, der ligger lige ved siden af
Århus Banegård.

P-husene koster penge - men de er til gengæld overvågede.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Søren Blom

Dato : 19-07-04 21:48

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev
> Parker den i en sidegade til Jægergårdsgade, der ligger lige ved siden af
> Århus Banegård.
> P-husene koster penge - men de er til gengæld overvågede.

og det gør P bøder ikke, så vist jeg husker, så er der på Jægergårdsgade og
langt de fleste sidegader 1 times P begrænsning, så det kan vist kun
anbefales hvis man vil se hvor mange P bøder man kan nå at skrabe sammen på
de dage
Hvis man kan parkere i 4 døgn i træk, så må Bruuns Galleri´s P kælder være
langt at fortrække, det lægger klods op af banegården og så er bilen
overvåget. På Bruuns Galleri web-site står der ikke noget om hvor længe man
kan parkere der, men det må deres kunde services kunne svare på, kontakt dem
på mail info@bruunsgalleri.dk eller 70 20 89 09 de må kunne svare dig.

Hvis alt andet kikser kan dytten holde hos os, selvom vi godt nok bor noget
fra Banegården

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-07-04 23:10

> og det gør P bøder ikke, så vist jeg husker, så er der på Jægergårdsgade
og
> langt de fleste sidegader 1 times P begrænsning,

Jeg bor i en af gaderne - og her er der ingen begrænsning - det er der
heller ikke i de fleste andre.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jacob Grydholt Jense~

Dato : 19-07-04 21:34

"bo" <nomail@please.com> wrote in message
> [...]
P-hus
> eller lign. i nærheden af banegården, så ville det være super...

Det ser ud til at Bruuns galleri er det tætteste - det er nærmest oveni. Jeg
har dog aldrig prøvet at parkere der. Derefter er Scandinavian Center og
Salling ca. lige langt fra banegården. Prøv at kigge på
http://www.peekintellisystems.com/itcArhusConsumer/flash/itcArhus.aspx?Page=
1. Der er de forskellige større parkeringsmuligheder vist.

Jacob

Fra : bo

Dato : 19-07-04 21:50

Tak for svar alle sammen.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-07-04 08:51

> Tak for svar alle sammen.

Jeg ved ikke hvad Bruun's Galleri's prispolitik er ved parkering i flere
dage - men de er ****-dyre på timebasis. Vi snakker i omegnen af 12 kr pr.
påbegyndte 30 minutter. Det kan hurtigt blive dyrt, hvis det er mange dage
det drejer sig om .

/Kasper Hansen

Fra : Morten Trab

Dato : 20-07-04 11:01

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> påbegyndte 30 minutter. Det kan hurtigt blive dyrt, hvis det er mange dage

Det er vist længe siden du var derinde :D
Var derinde igår i ca. 1½ - 2 timer, og måtte slippe ca. 12 kroner da jeg
skulle ud :D

Mener 1. og 2. time er 6,- kan ikke lige huske resten...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-07-04 12:43

> Det er vist længe siden du var derinde :D
> Var derinde igår i ca. 1½ - 2 timer, og måtte slippe ca. 12 kroner da jeg
> skulle ud :D
>
> Mener 1. og 2. time er 6,- kan ikke lige huske resten...

Jeg kan ikke huske taksterne. Mener bare at jeg tænkte "Det var da billigt -
det er samme priser som på offentlige pladser", og kørte ind. Da jeg så
skulle ud havde jeg holdt der en time og 31 minutter eller sådan noget, og
kom så af med 24 kr. Jeg kan ikke huske det helt. Min konklusion var i hvert
fald bare at det var meget dyrere end i resten af byen.
Jeg har nok lige regnet lidt forkert i det første indlæg :)

/Kasper Hansen

Fra : Broegger

Dato : 20-07-04 10:43

"bo" <nomail@please.com> skrev news:cdh5vn$f0i$1@news.cybercity.dk:

> [...]
>
> Vi er ikke så kendte i Århus, så hvis der er nogen der kan anbefale et
> P-hus eller lign. i nærheden af banegården, så ville det være super...

Lige bag banegården har DSB noget der hedder IC parkering. Det er så vidt
jeg husker rimeligt billigt. Prøv at ringe for at høre om mulighederne.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk