Vil du prøve at køre offroad med din 4x4?
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-07-04 18:37

Så tag til:
http://regioner.dlrk.dk/vestjylland/hedeager/hedeager.php

Det er i uge 29 og 30 og det koster blot 50 kr. for en hel dag...

Har været der i dag og det kan varmt anbefales...
(Dog går der lidt tid med at gøre dne ren igen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 18-07-04 21:37

On Sun, 18 Jul 2004 19:36:56 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Så tag til:
>http://regioner.dlrk.dk/vestjylland/hedeager/hedeager.php
>
>Det er i uge 29 og 30 og det koster blot 50 kr. for en hel dag...

Ellers kan det normalt lejes for 500 kr om dagen, så det er bare om at
samle gutterne og få bilen svinet til.

>Har været der i dag og det kan varmt anbefales...

Ja, det er et fint sted, man skal bare huske at bruge hovedet. Sidst
jeg var der, fik jeg mig ihvertfald rodet ud i noget, jeg en kort
overgang ikke var helt tryk ved.

>(Dog går der lidt tid med at gøre dne ren igen...

Var der smattet idag? Hvis ja - gå ud og vask bilen NU, leret er ikke
til at få når først det tørrer.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-07-04 21:59

> Har været der i dag og det kan varmt anbefales...

Kan jeg være med i en Ford Sierra med 4-hjulstræk...?? :)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 18-07-04 23:23

On Sun, 18 Jul 2004 22:58:53 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Kan jeg være med i en Ford Sierra med 4-hjulstræk...?? :)

Jada, med lidt forsigtighed skulle du nok kunne få Sierra'en ned i
hullet og op igen uden skader.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-07-04 10:01

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jada, med lidt forsigtighed skulle du nok kunne få Sierra'en ned i
> hullet og op igen uden skader.

.... og hvis det ikke går, så har de andre fået sig en fin faskine så de let
kan forcere hullet :).

NS