Diesel el benzin?
Fra : P Kaasing

Dato : 17-07-04 16:00

Hej

Jeg har fundet to Opel Astra Van fra 1992. Den ene en 1.7D der har gået
400.000km, men med nyrenoveret motor. Den anden en 1.6i der har gået 245.000
km.

Dieselen har gået langt, men det er jo også en diesel, som generelt har
flere km, og den er nyrenoveret. Hvis det da betyder noget???

Hvilken vil umiddelbart være den bedste bil?

De er begge ellers i rimelig ens stand, lige lidt rust osv.

Det er en bil nr to, som blot skal fragte mig til og fra arbejde 5 dage om
ugen, ca 20km hver vej. Plus lidt ekstra, men nok ikke mere end 15000km pr
år.

/Poul

Fra : Olesen

Dato : 17-07-04 16:28

"P Kaasing" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fundet to Opel Astra Van fra 1992. Den ene en 1.7D der har gået
> 400.000km, men med nyrenoveret motor. Den anden en 1.6i der har gået

400.000 ER en slat. En stor een.

Så måske nok motoren går pænt,
trækker uden for megen røg mv.,
men der er altså andet en motoren,