Køb af kun 1 stk dæk
Fra : Gunnar007

Dato : 17-07-04 12:21

Jeg købte for et par måneder siden 4 stk Ecocantact 3 hos Reifenversand..
Jeg har lige idag lavet et hul i det ene forhjul med god hjælp fra en helle
i kælderen under Fields.
Nu skal jeg købe et dæk, hvor er det billigst, Reifenversand sælge min. 2 ad
gangen.

Hilsen G

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-04 12:34

> [...]
> i kælderen under Fields.
> Nu skal jeg købe et dæk, hvor er det billigst, Reifenversand sælge min. 2

Kig i containeren hos den lokale Quickpot, Kvik-center, e.l. - der fandt jeg
2 stk. Goodyear Ventura-dæk, 185/60-14, der glimrende kan holde 2 sæsoner!

// Troels

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-04 14:17

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> 2 stk. Goodyear Ventura-dæk, 185/60-14, der glimrende kan holde 2 sæsoner!

Ikke for hverken at være hellig eller lyseslukker, men er den slags ikke
tyveri? Eller havde du fået lov af ejeren til at snuppe hans affald?

Mvh
Claus

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-04 14:29

> Ikke for hverken at være hellig eller lyseslukker, men er den slags ikke
> tyveri? Eller havde du fået lov af ejeren til at snuppe hans affald?

Jeg havde skam fået lov Du går bare ind og spørger - det er utroligt
sjældent de siger nej. Men tag at fortælle at det er til din markracer,
eller folkeracer Dét har jeg aldrig oplevet de har haft betænkeligheder
ved.

Du skaffer dem jo bare plads til 2 dæk mere, før de skal give penge for at
få tømt containeren!

// Troels

Fra : John Sahl

Dato : 17-07-04 14:36

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> wrote in
> [...]
> sjældent de siger nej. Men tag at fortælle at det er til din markracer,
> eller folkeracer Dét har jeg aldrig oplevet de har haft

Du risikerer at ende med dæk som er kasseret pga karkassefejl, det er jo
ikke altid et dæk kasseres pga manglende mønster.

/John Sahl

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-04 14:43

> Du risikerer at ende med dæk som er kasseret pga karkassefejl, det er jo
> ikke altid et dæk kasseres pga manglende mønster.

Tjah. Altså _tilsyneladende_ fejler de intet. Afbalancering var ikke
nødvendigt, dækkene er ikke bulede, de er fint jævne, såeh... Det er ikke
noget der kan bringe mit pis i kog Men ja, risikoen er der. Omvendt
sparede jeg da nogle basseører.

// Troels

Fra : Gunnar007

Dato : 18-07-04 16:17

> [...]

jeg
> 2 stk. Goodyear Ventura-dæk, 185/60-14, der glimrende kan holde 2 sæsoner!

Nu kunne jeg godt tænke mig et dæk magen til de 3 andre..
De smider nok ikke et nyt ecocontac3 dæk ud vel !!!!

Andre som ved hvor man billigt kan købe 1 dæk.
Dækonline.dk skal ha 75 kr i tillæg for 1 dæk
Så er de ikke ret billige mere !

Hilsen G

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-04 16:36

> [...]
> De smider nok ikke et nyt ecocontac3 dæk ud vel !!!!
>
> Andre som ved hvor man billigt kan købe 1 dæk.
> Dækonline.dk skal ha 75 kr i tillæg for 1 dæk

Tjah, der var stadig de små nupper, og de farvede spor, på dether dæk...

// Troels

Fra : Gunnar007

Dato : 18-07-04 19:06

> Tjah, der var stadig de små nupper, og de farvede spor, på dether dæk...
>
> // Troels

Så var det sgu nok containeren til de nye dæk du fik brudt låsen op til
og stjal fra dem. !!

HilsenG

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-04 20:05

> Så var det sgu nok containeren til de nye dæk du fik brudt låsen op til
> og stjal fra dem. !!

Slap da af! Manden viste mig selv derud!

// Troels

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-07-04 20:54

> Andre som ved hvor man billigt kan købe 1 dæk.
> Dækonline.dk skal ha 75 kr i tillæg for 1 dæk
> Så er de ikke ret billige mere !

Jeg købte 4 EcoContact 3 hos den lokale Super Dæk Service - prisen var 190
kr højere på 4 stk end hos Daekonline, men så var de til gengæld monterede
og afbalancerede.

mvh

Andreas M. Hansen