Hængertræk.
Fra : Herman Persson

Dato : 16-07-04 18:05

Hvad koster det at få monteret hængertræk på et værksted, hvad koster syn
til synsfri sammenkobling, og hvor meget stiger forsikringen?
Ja, selvfølgelig kan jeg ringe, men jeg vil godt have et (kvalificeret) bud
her i weekenden.
Det drejer sig om en Honda CR-V. Jeg skal trække en bådtrailer.

Hilsen Herman.

---

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-07-04 18:19

Herman Persson wrote:
> Hvad koster det at få monteret hængertræk på et værksted,

Jeg vil skyde på et sted mellem 3 - 6000,- kr.

> hvad koster
> syn til synsfri sammenkobling,

Hvis bilen er under 8 år gammel, og det er et momsregistreret værksted der
monterer det, så skal bilen ikke til syn, trækket skal bare efterfølgende
anmeldes på motorkontoret.

> og hvor meget stiger forsikringen?

Afhængigt af selskab, men et sted mellem 0 - 300,- kr. plejer at være det
normale.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-04 22:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> Afhængigt af selskab, men et sted mellem 0 - 300,- kr. plejer at være det
> [...]

JA normalt, jeg er ved at spørge rundt på forsikring af en Patrol 3,3TD der
var omkring 1500 til forskel på om jeg brugte trækket eller ej. Det er
fandeme røveri!.

Tobias Larsen, 19 med et års skadesfri kørsel fra MC