Dæk i størrelsen 205/40 16?
Fra : Jens K

Dato : 15-07-04 09:02

Er der nogen der ved om det er muligt at skaffe dæk i den størrelse?

Fra : John Sahl

Dato : 15-07-04 12:22

"Jens K" <Dono@mail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved om det er muligt at skaffe dæk i den størrelse?

Federal laver dem i al fald. Jeg fik dem tilbudt sidste år i Roskilde.

/John Sahl

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-04 12:29

John Sahl wrote:
> "Jens K" <Dono@mail.com> wrote in message

> Federal laver dem i al fald. Jeg fik dem tilbudt sidste år i Roskilde.

Avon:

<http://www.cdof.dk/webshop/Daek2.asp?producent=Avon>

205/40WR16 RF    ZZ3    775,00 kr.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : John Sahl

Dato : 15-07-04 12:50

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message
> 205/40WR16 RF ZZ3 775,00 kr.

www.daekonline.dk har Nankang til 503,80 kr./stk

/John Sahl

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-04 13:25

John Sahl wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> www.daekonline.dk har Nankang til 503,80 kr./stk

De er så kun V-mærkede.
Jeg kender Avon, Nankang er noget kinesisk billignoget?

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Jens K

Dato : 15-07-04 13:21

On Thu, 15 Jul 2004 13:49:56 +0200, "John Sahl" <john@gamlegris.dk>
wrote:

>"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message
>
>www.daekonline.dk har Nankang til 503,80 kr./stk

hmm, lyder som et "noname" budget mærke.

Kan det virkelig være rigtigt at de store mærker som Dunlop,
Bridgestone, Michelin, Continental, Goodyear eller Yokohama laver dæk
i den størrelse?

Fra : John Sahl

Dato : 15-07-04 13:49

> hmm, lyder som et "noname" budget mærke.

De skulle efer sigende være fine nok, jeg valgte dem fra pga størrelsen ikke
er optimal til min Uno og valgte Dunlop SP 9000 i 195/40-16" i stedet.

> Kan det virkelig være rigtigt at de store mærker som Dunlop,
> Bridgestone, Michelin, Continental, Goodyear eller Yokohama laver dæk
> i den størrelse?

De laver dem ikke i den størrelse..

/John Sahl

Fra : Jens K

Dato : 15-07-04 13:57

On Thu, 15 Jul 2004 14:48:53 +0200, "John Sahl" <john@gamlegris.dk>
wrote:

>"Jens K" <Dono@mail.com> wrote in message
>
>De skulle efer sigende være fine nok, jeg valgte dem fra pga størrelsen ikke
>er optimal til min Uno og valgte Dunlop SP 9000 i 195/40-16" i stedet.

ok, hvordan er de Dunlop dæk?
Har en Peugoet 206 GTI, hvor de nuværende dæk snart trænger til at
blive skiftet, de er i størrelsen 195/45 16.

>De laver dem ikke i den størrelse..

ok, Hvorfor mon?

Fra : John Sahl

Dato : 15-07-04 14:13

> ok, hvordan er de Dunlop dæk?

Kan kun anbefales, de har stået model til lidt af hvert og gjort det elt som
de skal. Lækre dæk..

Toyo Proxes er også et godt valg. Men som sagt er jeg fint fint tilfreds med
mine Dunlop.

/John Sahl

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-07-04 15:42

"John Sahl" <john@gamlegris.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> er optimal til min Uno og valgte Dunlop SP 9000 i 195/40-16" i stedet.

Der sidder Yokohama 205/40/16 på Pugen så det gør de :)
Men de koster en mindre national formue (1136/stk sidst da jeg tjekkede)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Jens K

Dato : 16-07-04 11:06

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message >
> er ..
>
> Jo.
> Der sidder Yokohama 205/40/16 på Pugen så det gør de :)
> Men de koster en mindre national formue (1136/stk sidst da jeg tjekkede)

Hvor har du købt dem?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-07-04 11:15

"Jens K" <no@spam.com> wrote in message

> Hvor har du købt dem?

Et opkald til Yokohama danmark sendte mig videre til Point S - de havde dem
:)
Det er A520 svjh

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 16-07-04 13:01

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:40f697b1$0$215$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Der sidder Yokohama 205/40/16 på Pugen så det gør de :)
> Men de koster en mindre national formue (1136/stk sidst da jeg tjekkede)

Jeg har lige bestilt a539 i 225/45/17 kunne have fået dem for ca. 1.100 hos
daekonline, men de kan ikke nå at levere

Jeg skal bruge dem senest tirsdag, da vi kører til Italien onsdag.

skal slippe 1650,- monteret herhjemme !

mvh
Bendt