Hvor køber man en rullesele til en
Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-04 08:39

Jeg kan ikke finde noget hos hverken høyer eller hansen.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-04 08:41

Roberto Saldo wrote:

> Jeg kan ikke finde noget hos hverken høyer eller hansen.

Vw mener sådan een skal koste 820kr+moms (!!)

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Thl

Dato : 15-07-04 14:28

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Vw mener sådan een skal koste 820kr+moms (!!)

Der er måske lidt her:
http://www.dataophug.dk/menusprog/index.asp

mvh
Thorbjørn

Fra : Peter

Dato : 15-07-04 14:52

"Thl" <Amagerfoto@c.dk> skrev i en meddelelse

> Der er måske lidt her:
> http://www.dataophug.dk/menusprog/index.asp

Mange ting kan jeg anbefale at købe der igennem, men seler som kan tage
skade ved forkert brug og uheld, mener jeg man skal købe nye, med mindre man
kender deres forhistorie.

--------------------------------------
Airbag sælges, kun brugt én gang
--------------------------------------

Peter!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-07-04 15:08

Peter wrote:
> [...]
> skade ved forkert brug og uheld, mener jeg man skal købe nye, med mindre man

Resonnementet er at bilen ikke er 1000kr værd så en brugt (i pæn
stand) er 1000x bedre end ingen sele.
Det er ikke min rustpotte :)

> Airbag sælges, kun brugt én gang

Ja ja det skulle have været en faldskærm (kun brugt een gang, lille plet).

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)