Dæk køb i Tyskland/England
Fra : Grønne

Dato : 14-07-04 21:40

Nogen der kender til andre Tyske eller Engelske online dæk sider ?

Jeg kender www.daekonline.dk, men de har ikke det jeg søger.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

/Grønne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 21:50

Grønne telepaterede følgende til sin PC:
> Nogen der kender til andre Tyske eller Engelske online dæk sider ?
>
> Jeg kender www.daekonline.dk, men de har ikke det jeg søger.
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe.

Måske det ville hjælpe hvis du fortalte, hvad du søger...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Grønne

Dato : 14-07-04 22:01

> Måske det ville hjælpe hvis du fortalte, hvad du søger...

Så gør i bare nar af mig og påstår at jeg er gummi misbruger ?

Jeg søger nogen dæk der heder noget i stil med 35x15½x15, både brede og
højde må gerne svinge lidt, men ikke for meget og mønsteret skal bare ikke
være for groft.

Det er til "landevejs" dæk til min gamle Willys Jeep.

/Grønne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 22:11

Grønne telepaterede følgende til sin PC:
> Så gør i bare nar af mig og påstår at jeg er gummi misbruger ?

Undre mig bare over den lille størrelse...

Jeg kender nogen steder, men dem kan jeg desværre ikke røbe...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Grønne

Dato : 14-07-04 23:44

> Undre mig bare over den lille størrelse...

Hvad er der galt med størrelsen, men skal jo gerne kunne komme over
kantstenen uden at rive undervognen af og så skal der jo lidt brede til for
at det ikke liner en savklinge

> Jeg kender nogen steder, men dem kan jeg desværre ikke røbe...

Det sted kender jeg godt og kigger ofte, men der er ikke rigtigt noget i det
prisleje jeg søger

/Grønne

Fra : Fido

Dato : 15-07-04 05:23

On Thu, 15 Jul 2004 00:44:18 +0200, "Grønne"
<anders@fjernspejderweb.dk> wrote:

>Det sted kender jeg godt og kigger ofte, men der er ikke rigtigt noget i det
>prisleje jeg søger

www.truckaddons.com/Catalog/subpages/superswamper1.htm

Mvh...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-07-04 08:13

Grønne telepaterede følgende til sin PC:
> Det sted kender jeg godt og kigger ofte, men der er ikke rigtigt
> noget i det prisleje jeg søger

Det var ikke min egen side, jeg tænkte på...

Men min leverandørs. Men jeg har lige set efter... Han tager 200 kr. mere
end jeg - selvom jeg betaler 25% moms og han noget mindre...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 14-07-04 22:36

On Wed, 14 Jul 2004 23:01:03 +0200, "Grønne"
<anders@fjernspejderweb.dk> wrote:

>Så gør i bare nar af mig og påstår at jeg er gummi misbruger ?

Nejda, du er ikke den eneste, der ikke kører på lavprofil.

>Jeg søger nogen dæk der heder noget i stil med 35x15½x15, både brede og
>højde må gerne svinge lidt, men ikke for meget og mønsteret skal bare ikke
>være for groft.

Hvad med BFGoodrich All-Terrain? Det er et godt dæk, også på våd
asfalt og i sne. Det fås i 35x12½x15 , jeg er ikke sikker på om du kan
få dæk der er 15½" bredde, selv Simex er ikke over 12½ "

>Det er til "landevejs" dæk til min gamle Willys Jeep.

Er der plads til så store dæk på den og har du maskinkraft nok til at
slæbe dem?

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 22:38

Morten From Søndergaard telepaterede følgende til sin PC:
> Hvad med BFGoodrich All-Terrain? Det er et godt dæk, også på våd
> asfalt og i sne. Det fås i 35x12½x15 , jeg er ikke sikker på om du kan
> få dæk der er 15½" bredde, selv Simex er ikke over 12½ "

Det er intet problem at finde dæk, der er over 12½" brede...
Men de koster "lidt" mere...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Grønne

Dato : 14-07-04 23:40

> Det er intet problem at finde dæk, der er over 12½" brede...
> Men de koster "lidt" mere...

Hvis bare lidt mere kunne gøre det, men 3k pr stk. det er lige i overkanten
og dat kan da ikke passe, når men kan få 12½ til det halve. Der må da være
et dæk der har lidt brede på som er til at betale, jeg stiller ikke de store
krav, bare det er beder på vej en mine Super Swamper og der skal ikke meget
til.....

/Grønne

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-07-04 08:15

Grønne telepaterede følgende til sin PC:
> Hvis bare lidt mere kunne gøre det, men 3k pr stk. det er lige i
> overkanten og dat kan da ikke passe, når men kan få 12½ til det
> halve.

Så er det desværre...
Det skyldes at det er Mickey Thompson og de er dyre. Også i 35x12,5-15...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-07-04 10:02

> Så er det desværre...
> Det skyldes at det er Mickey Thompson og de er dyre. Også i 35x12,5-
> 15...

Hvor meget er prisen pr. dæk?

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-07-04 10:27

Cosworth POWER telepaterede følgende til sin PC:

> Hvor meget er prisen pr. dæk?

For et BFG A/T i 35x12,5-15 1.187 kr.
For Mickey Thompson i 35x14,5-15 ca. 3k...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Grønne

Dato : 14-07-04 23:36

> Nejda, du er ikke den eneste, der ikke kører på lavprofil.

Det er rart at høre jeg ikke er den eneste gummi misbruger her

> Hvad med BFGoodrich All-Terrain? Det er et godt dæk, også på våd
> asfalt og i sne. Det fås i 35x12½x15 , jeg er ikke sikker på om du kan
> få dæk der er 15½" bredde, selv Simex er ikke over 12½ "

12½ er ikke helt nok da bilen er bygget op med skærmforøger der passer til
mine 35"x15½x15 Super Swamper terrændæk. Så det vil se lidt tomt ud med et
12½" dæk inde bag de store skærmforøger.

> Er der plads til så store dæk på den og har du maskinkraft nok til at
> slæbe dem?

Der er rigeligt plads og 160 Hk til den lille bil så er det ikke noget
problem.

/Grønne