Justering af kobling
Fra : Allan Møller

Dato : 14-07-04 18:52

Kan man justere hvor koblingspunktet skal være
på en bil ?
Her drejer det sig om en Cordoba og en Passat ?

Hvis ja - hvad skal jeg så finde og skrue på ?

Mvh. Allan

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-07-04 19:32

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man justere hvor koblingspunktet skal være
> på en bil ?
> Her drejer det sig om en Cordoba og en Passat ?

Jeg gætter seriøst på du har hydraulisk kobling på dem begge, hvis de er <8
år, og så bliver det svært.

Fra : Allan Møller

Dato : 14-07-04 19:35

> Jeg gætter seriøst på du har hydraulisk kobling på dem begge, hvis de er
<8
> år, og så bliver det svært.

Ja Passat'en er fra 2001 og Cordobaen fra 1995.

Kan man ikke når det er hydraulisk ?

På den ene er punktet helt i bund og den anden helt i top.

Mvh. Allan

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-07-04 20:04

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse >
> Ja Passat'en er fra 2001 og Cordobaen fra 1995.

Det er muligt at Seaten er m. kabel?, og så er der en chance.

> Kan man ikke når det er hydraulisk ?

Det er bestemt af "vandringen" på hydraulikken, måske hvis der er en
justering på pedalen?. Men har aldrig hørt om det. Ellers må du på
biblioteket og låne en Haynes til dem begge, hvis der ikke er en til Seaten,
så er det jo bare en forklædt Polo .