Fotoblokker
Fra : Peter

Dato : 13-07-04 22:08

Den falder jeg ikke for, selv om STV lyder overbevisende om den.

Hvad siger i andre?

Fra : Frank Hansen

Dato : 13-07-04 22:36

Peter wrote:
> Den falder jeg ikke for, selv om STV lyder overbevisende om den.
>
> Hvad siger i andre?

Tjoeh, altså, nærmere info som et link eller noget ville jo unægteligt
hjælpe på det...

Frank Hansen
fjern _junk ved e-mail.

Fra : Peter

Dato : 13-07-04 22:34

"Frank Hansen" <fhansen@spinner_JUNK.dk> skrev i en meddelelse

> Tjoeh, altså, nærmere info som et link eller noget ville jo unægteligt
> hjælpe på det...

Det kunne være at det ville ha hjulpet hvis jeg havde husket at sætte linket
ind

http://www.fotoblokker.dk/shop/productinfo.asp?id=90

Fra : Leonard

Dato : 13-07-04 22:41

"Peter" <glem@det.nu> wrote:

>Den falder jeg ikke for, selv om STV lyder overbevisende om den.
>
>Hvad siger i andre?

At det har været oppe at vende her i gruppen flere gange, læs selv
her:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=photoblocker
--
Leonard

Fra : Peter

Dato : 13-07-04 22:45

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> At det har været oppe at vende her i gruppen flere gange, læs selv
> her:
>
> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=photoblocker

Takker for linket.

Regnede også med at den var for langt ude.

Måske de svenske nummerplader fra STV artiklen er bedre egnet, for med de
udstandsede numre vi har på vores, kombineret med blanke bogstaver og
refleksbaggrund, så kunne jeg ikke rigtigt se at det skulle hjælpe at blænde
noget som helst

Peter

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-07-04 15:36

Den virker på min saab, men dette skylde ene og alene at det er en såkaldt
"glat" Nr plade. De danske der er udstansede virker det IKKE på !!
Og det VED de godt de folk der sælger det så det er FUP (med mindre du har
en svensk bil med gamle plader på)

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 16-07-04 15:43

> De danske der er udstansede virker det IKKE på !!
> Og det VED de godt de folk der sælger det så det er FUP (med mindre du har
> en svensk bil med gamle plader på)

Det ligger helt fast - for de er stort set alle underrettet om de forsøg,
der er lavet med dansk politi.

En eller anden burde melde forhandlerne for falsk markedsføring.

--
/Jan W Nielsen