Indregistering
Fra : Alex

Dato : 13-07-04 22:13

Hejsa,
Jeg søger lidt info vedr. indregistrering af biler fra udlandet.. Nogen der
ved hvor dette kan findes?

www.politi.dk henviser mig bare til www.toldskat.dk

Fra : Alex

Dato : 13-07-04 22:26

> Hejsa,
> Jeg søger lidt info vedr. indregistrering af biler fra udlandet.. Nogen
> [...]

ok, har fundet dette på toldskat - men det må også gerne være lidt
læsevenligt
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=110580&vID=200528&search=registreringsafgift

Fra : ole holte

Dato : 13-07-04 22:38

"Alex" <alexdige@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> der

> ok, har fundet dette på toldskat - men det må også gerne være lidt
> [...]

Du er nødt til at sætte dig ind i reglerne som enhverv anden brugtbilimportør må gøre
måske tænker du på dette link http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=2514572/
Prøv at henvende dig til Søren Eilsborg, som ejer Dansk Autoimport i Hillerød.
Det med at private leger bilimportør kan give en masse problemer !

Fra : Katrine & Bo

Dato : 14-07-04 09:15

"Alex" hulkede i en meddelelse
> der ved hvor dette kan findes?

Hej Alex
Jeg ved ikke om det er brugbart, men har selv haft meget fornøjelse af dette
link.
Jeg planlægger at hente en gammel Mercedes i Tyskland...
http://bilimport.tkrath.dk/

Mange Hilsner
Bo

Fra : Fido

Dato : 14-07-04 17:05

On Wed, 14 Jul 2004 10:14:46 +0200, "Katrine & Bo" <spedtsberg@c.dk>
wrote:

>Jeg ved ikke om det er brugbart, men har selv haft meget fornøjelse af dette
>link. http://bilimport.tkrath.dk

Hvis du udfører øvelsen skal du i øjeblikket regne med en enorm lang
sagsbehandlingstid. T&S kan SLET IKKE følge med efterspørgslen - og da
slet ikke, hvis der er tale om en bilmodel, der kræver lidt viden af
sagsbehandleren!

Mvh
"Importøren"

Fra : ole holte

Dato : 13-07-04 22:33

> [...]
> Hejsa,
> Jeg søger lidt info vedr. indregistrering af biler fra udlandet.. Nogen der

gå til Borger eller Erhverv MOTOR der får du svar !
i venstre marginkolonne kan du downloade motorblanketter

Afgiftssatser for nye motorkøretøjer

Beregning af registreringsafgift for nye personbiler

Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer

begin 666 TS_trekant.gif
M1TE&.#EA!P`+`+/_`,# P/NJ`/NN"_NT)_NZ/?S 4/S*<OW@KOWKROW:H/_Z
;(A,R")/5'1FP:!6 !*7YE1R5" R'LA=+10`[
`