Øv, stjålet bil!!!!
Fra : Sidse

Dato : 13-07-04 16:16

Da jeg skulle sætte min kollega af ved motorvejsparkeringspladsen var hendes
bil stjålet.
En rød Corolla 1.3DX fra 1986 med registreringsnummer MY37 728 (vist nok),
med små sidemarkeringslygter, eftermonterede tågelygter foran og
vindafvisere ved forruderne med "No FEAR" klistermærker på.
Bilen hed Connie

Den er forsvundet fra parkeringspladsen ved Herfølge afkørslen i dag mellem
kl. 7.10 og 16.55, der er ellers fint udsyn fra landevejen.

Skulle du have set bilen et sted må du meget gerne kontakte hende på 61 67
30 74.
Der vil være en dusør at hente hvis hun får bilen igen

Identificerer du også tyven vil der være en større dusør.

Sidse

Fra : Sidse

Dato : 13-07-04 16:39

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg skulle sætte min kollega af ved motorvejsparkeringspladsen var
hendes
> bil stjålet.
> En rød Corolla 1.3DX fra 1986 med registreringsnummer MY37 728 (vist nok),

Kom lige i tanke om at det var en GT, det stod der ihvertfald på
kølergitteret og på bagklappen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-04 17:08

Sidse skrev:

> Kom lige i tanke om at det var en GT, det stod der ihvertfald på
> kølergitteret og på bagklappen.

Så må det være en 1600 ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Sidse

Dato : 13-07-04 17:19

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Så må det være en 1600 ?
>
> --
> Martin Johansen [6000]

Nej, det var en 1.3, men måske var det også bare et mærke der var sat på,
alt andet er magen til min egen 1.3DX. Som skrevet kaldte vi jo bilen Connie

Sidse

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 17:25

> Nej, det var en 1.3, men måske var det også bare et mærke der var sat på,
> alt andet er magen til min egen 1.3DX. Som skrevet kaldte vi jo bilen
Connie

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen

Fra : Martin P.

Dato : 13-07-04 17:26

> [...]
> Nej, det var en 1.3, men måske var det også bare et mærke der var sat på,
> alt andet er magen til min egen 1.3DX. Som skrevet kaldte vi jo bilen

Trist, de skulle hænges op.

Heh, man kan da i det mindste more sig over at de tror de har stjålet en
kvik lille satan, men at de kun har fået en 1.3DX ...

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-04 17:30

Sidse skrev:

> Nej, det var en 1.3, men måske var det også bare et mærke der var sat
> på, alt andet er magen til min egen 1.3DX. Som skrevet kaldte vi jo bilen
> Connie

Hehe ja okay.

For en genuine GT'er er en 1,6 med omegnen af 122HK (+/-)

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 14-07-04 21:28

124 HK ab fabrik ihvertfald på en AE82

Finn Møgelmose
- Som blander sig igen..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-04 22:51

Finn Møgelmose skrev:

> 124 HK ab fabrik ihvertfald på en AE82

Mener der triller en version rundt med 122 eller husker jeg forkert? Er
det den mere sjældne GTI'er?

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 16:47

> eftermonterede tågelygter foran og
> vindafvisere ved forruderne med "No FEAR" klistermærker på.

> Bilen hed Connie

Ja, det kan du bilde mig ind..

> Den er forsvundet fra parkeringspladsen ved Herfølge afkørslen i dag
mellem
> kl. 7.10 og 16.55, der er ellers fint udsyn fra landevejen.

Det sker desværre alt for ofte.

--
/Jan W Nielsen