Start uden programmer
Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 08-05-01 21:25

Hvordan er det nu man starter Mac'en uden alle de programmer man har
lagt genveje til i startmappen?

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-05-01 21:31

In article <1et40wh.m8bs3719sbsnqN%rubini@image.dk>,
rubini@image.dk (Rubini & Rasmussen) wrote:

> Hvordan er det nu man starter Mac'en uden alle de programmer man har
> lagt genveje til i startmappen?

Mener det er ved at holde shift eller alt nede lige før Finder bliver
indlæst.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : N/A

Dato : 08-05-01 22:05

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-05-01 22:05

In article <B71E2467.5CB6%gfm@mac.com>, Gregor Møller <gfm@mac.com>
wrote:

> Du kan gøre det med Shift. men holder du mellemrum nede får du
> udvidelseskontrolpanelet frem inden noget bliver læst ind, der kan du slå
> startemner fra..

Mjoe, det er da rigtigt nok, men den metode jeg beskrev, gør at det kun
er ved den ene opstart startemnerne blive slået fra (gik ud fra at det
var det der blev spurgt om).

Bemærk også at jeg skrev "lige før Finder bliver indlæst", dvs
udvidelserne er læst ind, men skrivebordet bliver ikke vist endnu. Der
er samme tispunk man kan holde Alt og Æble nede for at genopbygge
skrivebordet.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Rubini & Rasmussen

Dato : 09-05-01 00:56

> [...]
> udvidelserne er læst ind, men skrivebordet bliver ikke vist endnu. Der
> er samme tispunk man kan holde Alt og Æble nede for at genopbygge
Ok, det forklarer vejen omkring udvidelserne.
Jeg prøvede det. Det virker. Noget af vejen. Printeren blev slået fra.
Måske var jeg ikke tålmodig nok, jeg ventede til udvidelserne var lagt
ind, hvorefter der var blå skærm et sekund, dér slog jeg til

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-05-01 01:28