I Fords fodspor
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-04 22:11

Hey

Ser ud som om Ford er år foran Ferrari med hensyn til udviklingen af biler
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=291030/

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 10-07-04 22:49

> Hey
>
> Ser ud som om Ford er år foran Ferrari med hensyn til udviklingen af biler
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=291030/

Dine kilder Tom...dine kilder..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-04 23:06

Tom wrote:
> Hey
>
> Ser ud som om Ford er år foran Ferrari med hensyn til udviklingen af
> biler http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=291030/

He he, ja der har du/Ford sq da været foran Ferrari dér

I øvrigt noget af en pris BT har sat den til, "flere millioner kroner dyre
køretøj".
Så vidt jeg kan se, er det en gammel Mondial fra engang tilbage i 80'erne,
de koster sq ikke mange bas-ører uden afgift

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-07-04 09:57

Tom wrote:
> Hey
>
> Ser ud som om Ford er år foran Ferrari med hensyn til udviklingen af biler
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=291030/

Hvad mener du??

Mvh
Roberto

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-07-04 09:58

Tom wrote:
> Hey
>
> Ser ud som om Ford er år foran Ferrari med hensyn til udviklingen af biler
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=291030/

Okay nu faldt ti-øren, men denne Ferrari havde da vist ikke mølle.

Mvh
Roberto