Ny Skoda Octavia - priser?
Fra : Martin Sand.

Dato : 08-07-04 15:07

Hvad kommer den til at koste?
Hvornår introduceres den?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-07-04 15:23

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Hvad kommer den til at koste?
> Hvornår introduceres den?

Det sidste, jeg fik at vide var: fra kr. 230.000 og ca. midt i september.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 08-07-04 16:49

> Hvornår introduceres den?
De skriver til sommer. Så det må vel være snart

Nederstående er sakset fra www.octaviaklub.dk og er skrevet af Sanning

-----
ved lidt fingerregning og brug af tyske/engelske priser giver flg. ca priser

TDI 105 ambiente NY 282.531,00
TDI 105 elegance NY 308.227,00
TDI 140 ambiente NY 308.227,00
TDI 140 elegance NY 332.923,00

Ifølge tidl. artikler i Autocar har Skoda tidl. annonceret at priserne vil
stige minimalt, hvilket også afspejlet i tyske priser....men hvilken
prispolitik som den danske importør har, kan jeg kun gætte på. Hvis VW
danmark skal have noget at sige, vil priserne nok ligge 5.000dkr under de
danske golf priser !

--------

Fra : Jan Hansen

Dato : 08-07-04 21:10

"Jimmie Andersen" <news@jimmie.dk> skrev i en meddelelse

> TDI 105 ambiente NY 282.531,00
> TDI 105 elegance NY 308.227,00
> TDI 140 ambiente NY 308.227,00
> TDI 140 elegance NY 332.923,00

Det er da sindsyge priser for en Skodawitch
Så er man da bedre tjent med en billig Koreaner, eller en lidt dyrere VW af
bedre kvalitet end Skodawitchen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 23:03

> Så er man da bedre tjent med en billig Koreaner, eller en lidt dyrere VW
af
> bedre kvalitet end Skodawitchen.

Hvad skulle det mon være for en...?

Den nye Octavia er med sikkerhed en bedre bil, end den nuværende Passaten.

--
/Jan W Nielsen

Fra : JK

Dato : 09-07-04 08:15

On Fri, 9 Jul 2004 00:03:00 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>af
>
>Hvad skulle det mon være for en...?
>
>Den nye Octavia er med sikkerhed en bedre bil, end den nuværende Passaten.

Måske ja, men der kommer også en ny passat, - hvor de f.eks. går
tilbage til motor på tværs igen.

Mon ikke den fortsat ligger lidt over så ?

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 08:20

> Måske ja, men der kommer også en ny passat, - hvor de f.eks. går
> tilbage til motor på tværs igen.

> Mon ikke den fortsat ligger lidt over så ?

Jo, uden tvivl.. Men det gør prisen også..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 09-07-04 09:14

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> Den nye Octavia er med sikkerhed en bedre bil, end den nuværende Passaten.

På hvilke punkter?

Er det i øvrigt ikke mere relevant at sammenligne Octavia og Golf?

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 10:11

> På hvilke punkter?

Alle - vil jeg tro.

> Er det i øvrigt ikke mere relevant at sammenligne Octavia og Golf?

Måske - de deler jo platform - selvom den ny Octavia virker noget større på
mig. Jeg har siddet i dem begge. (Vildt: Octavia bagage-volumen: 560
ltr..!!)

I den aktuelle situation var det meget naturligt at sammenligne Passat med
den ny Octavia, da jeg svarede på følgende tekst: "Så er man da bedre tjent
med en billig Koreaner, eller en lidt dyrere VW". Her må vel nærmest tænkes
på Passat DK.

--
/Jan W Nielsen