2 spørgsmål vedr. køler på Mitsubishi Colt
Fra : anders

Dato : 08-07-04 13:04

Hej allesammen.

Jeg har lige skiftet køler på min Mitsubishi Colt 1,6 Glxi fra 1995.
Det er gået godt. Jeg mener at have fået samlet delene ordentligt ved
hjælp af Russek's guide og en god kammerat. Jeg er ikke nogen ørn med
biler i det hele taget. Derfor stiller jeg to (sikkert dummme)
spørgsmål til jer:

1) Fra køletanken stikker der to slanger ud, den ene går til toppen af
radiatoren, og der har jeg sat den til. Problemet er den anden slange.
Jeg kan ikke huske hvor den kom fra og kan ikke finde noget sted at
sætte den til. Kan det passe den bare skal hænge der, frit svævende?

2) Jeg har bemærket at blæseren ikke har været igang. Selvom jeg har
taget en tur på 20 km i varmt vejr, hvor jeg kørte rimeligt frisk til,
står den stadig stille. Har jeg kommet til at beskadige strøm kablet,
eller er det kun meningen at den går igang når det bliver rigtigt
rigtigt varmt i motoren??

På forhånd mange tak

/Anders