Byens Bedste Vask?
Fra : Lars

Dato : 08-07-04 12:55

Hvor ligger der en god bilvask i Københavnsområdet? Gerne noget i
stil med Cavans Car Wash i Århus.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : John Sahl

Dato : 08-07-04 13:59

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> wrote...
> Hvor ligger der en god bilvask i Københavnsområdet? Gerne noget i
> stil med Cavans Car Wash i Århus.

http://www.citycarwash.dk er nok den der kommer tættest på
udover http://www.americancarwash.dk

/John Sahl

Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 08-07-04 21:03

"John Sahl" <john@gamlegris.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> wrote...
>
> http://www.citycarwash.dk er nok den der kommer tættest på
> udover http://www.americancarwash.dk

Og sidstnævnte er endda "til Denmarks laveste priser" som de skriver

Fra : Lars

Dato : 09-07-04 08:10

On Thu, 8 Jul 2004 14:59:24 +0200, "John Sahl"
<john@gamlegris.dk> wrote:

>http://www.citycarwash.dk er nok den der kommer tættest på
>udover http://www.americancarwash.dk

De ser spændende ud, især City Car Wash, har du (eller andre i
gruppen) nogen erfaringer med de to?

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-04 09:38

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> wrote in message...
> De ser spændende ud, især City Car Wash, har du (eller andre i
> gruppen) nogen erfaringer med de to?

City Car Wash har jeg prøvet en enkelt gang og var godt tilfreds.

/John Sahl

Fra : Lars

Dato : 10-07-04 22:09

On Fri, 9 Jul 2004 10:37:38 +0200, "John Sahl"
<john@gamlegris.dk> wrote:

>City Car Wash har jeg prøvet en enkelt gang og var godt tilfreds.

Det lyder godt, jeg tror jeg vil prøve dem når vejret bliver lidt
bedre. Er der nogen der ved hvornår de har 'Tilbudstimer'?