Finde et "værksted" ?
Fra : John Sahl

Dato : 08-07-04 09:53

Hey gutter og eventuelt få gutinder

Er der nogen som har tips til hvordan man finder et sted man
kan leje en stor garage, et værksted, en længe på en gård, noget
i den stil hvor man sammen med et par kammerater kan skrue
lidt biler.

Selvfølgelig skal det være til en pris der er til at betale, men det
finder man jo ud af hen af vejen.

Jeg bor i 2840 Holte, mine kammerater bor inde i København,
så det skal helst ikke være for langt her fra.

Nogen der har tips til hvor vi skal søge eller ringe hen?

/John Sahl

Fra : Anneli

Dato : 08-07-04 20:21

"John Sahl" <john@gamlegris.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan leje en stor garage, et værksted, en længe på en gård, noget
> i den stil hvor man sammen med et par kammerater kan skrue

Kig på dba.dk under Bolig - Erhvervslokaler, garager m.v. Der er af og
til annoncer om dele-værksteder eller udlejning af garager. Eller sæt
selv en annonce i.

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-04 21:27

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in ...
> Kig på dba.dk under Bolig - Erhvervslokaler, garager m.v. Der er af og
> til annoncer om dele-værksteder eller udlejning af garager. Eller sæt
> selv en annonce i.

Udmærket forslag som jeg slet ikke havde tænkt på. Takker..

/John Sahl