Link til virago reservedels katalog
Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 08-05-01 21:26

Er der nogen der kender et godt link til et reservedelskatalog til virago
XV750, med gode beskrivelser og tegninger over dimserne.

Bertram
XV750 '85

Fra : Fogholt

Dato : 09-05-01 19:52

Davs,
Prøv hos Ronnie. http://216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.asp Det
tidligste han har er årgang 90 - men måske kan du bruge noget

Claus - XV1100

Fra : Bertram Paaskesen

Dato : 09-05-01 21:11

Tak for svaret - ser ud til at kunne bruges. Er du bekendt med om
reservedelsnumrene er de Yamaha's, og kan anvendes ved bestilling hos lager
lidt tættere på en USA. Mange af 90 stumperne er vist de samme, som på min
85.

Bertram
XV750 '85

Fra : Fogholt

Dato : 10-05-01 15:09

Jeg har en original Yamaha æske fra en starter kobling, og nummeret på æsken
passer med nummeret på hjemmesiden - så umiddelbart vil jeg mene at numrene
er de originale. Kan selvfølgelig ikke garantere det. Mon ikke det kan
checkes hos en forhandler i DK - du behøver jo ikke at købe dimserne

Fra : Fogholt

Dato : 11-05-01 10:27

Faldt lige over en anden mulighed for at bestille dimser. Aner ikke om det
er noget der dur

http://www.thepartsguy.com/

Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - XV1100