Der må da være....
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-07-04 20:47

..... en herinde der mangler en udstødning til en sierra? Den er gratis...
fra en 1,6....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-04 20:58

Hej!

"Martin / Fårevejle" wrote:

> .... en herinde der mangler en udstødning til en sierra? Den er gratis...
> fra en 1,6....

Godt nok er det flinkt af dig, men kunne du ikke bruge markedsgruppen istedet?

(Vil ikke byde skumbananer )

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-07-04 21:24

> Godt nok er det flinkt af dig, men kunne du ikke bruge markedsgruppen
istedet?

Der den også postet. men jeg vidste ikke hvad der var rigtigt. Det er vel
ikke et salg når nu den er gratis....

> (Vil ikke byde skumbananer )

Gør du da bare det ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-04 21:42

Hej!

"Martin / Fårevejle" wrote:

> istedet?
>
> Der den også postet. men jeg vidste ikke hvad der var rigtigt. Det er vel
> ikke et salg når nu den er gratis....

Jo da, det er et salg til 0,-

Denne gruppe hedder jo ikke dk.fritid.bil.stumperbortgives vel? :)

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 07-07-04 07:24

Kim Voss Schrader faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Denne gruppe hedder jo ikke dk.fritid.bil.stumperbortgives vel? :)

Måske det var en ide til en OTD?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html
- der har en rusten blæser til en Mazda 626 der gives væk :)

Fra : Leonard

Dato : 07-07-04 08:53

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote:

>Der den også postet. men jeg vidste ikke hvad der var rigtigt. Det er vel
>ikke et salg når nu den er gratis....

Det hører ikke til her, enten i en markedsgruppe (der er du allerede)
eller på gruppens hjemmeside, hvor der er oprettet en køb-salg-del
netop til dette formål.
--
Leonard

Fra : Olesen

Dato : 06-07-04 20:59

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... en herinde der mangler en udstødning til en sierra? Den er gratis...
> fra en 1,6....

Jeg ku måske bruge den, men
den jeg har på nu er en rustfri type
som nok holder LAAANG tid *S*...forhåbentlig.
Smid den dog ud ?
Hvor gl. er den da ?

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-07-04 21:27

> Jeg ku måske bruge den, men
> den jeg har på nu er en rustfri type
> som nok holder LAAANG tid *S*...forhåbentlig

Du har da lov at håbe ;)

..
> Smid den dog ud ?
> Hvor gl. er den da ?

Ja men det var for jeg kunne slippe for at køre på lossen, og så er det da
også lidt ærgerligt at smide ting ud som ikke fejler noget om som andre
måske kunne bruge... Desuden kan den ikke rigtigt være i en Fiesta ;)

Ved ikke lige hvor gammel den er, men den skulle da nok kunne klare det et
par år endnu vil jeg tro...