JUBII, ny cykel
Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-05-01 20:20

I går hentede jeg min, for mig, nye cykel.
En GSX750F fra 93. Det er en verden til forskel fra min gamle GSX750EX fra
82.
Selvom ventilerne skal stilles, koblingskablet udskiftes/justeres? og den
generalt trænger til en grundig vask og polering.
En del af stafferingerne er dog ret krakkelerede, kan sådan nogle købes
løst, enkeltvis eller evt. et helt sæt? Hvis ja, hvorhenne og til hvilken
pris? Jeg vil egentlig gerne have de originale eller nogle der ligner da jeg
synes de er ret fede.

Henrik
GSX750F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-05-01 22:10

Tillykke med den nye MC.

Måske disse links kan hjælpe dig, har dog ikke selv kigget efter.

http://www.tapeworks.com/

http://www.vjmc.com/

--
Mvh.