Højers eller T.Hansen - same shit differen~
Fra : HKN

Dato : 03-07-04 17:56

Mvh

Henrik

Fra : Rasmus

Dato : 03-07-04 18:29

"HKN" <henrikndkFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in message
> Mvh

Det er umiddelbart mit indtryk...., begge forretning kan have nogle dele som
er ok, andre af deres dele er af meget ringe kvalitet.

Køb ved Mekonomen (tidligere Østergaard) istedet, det er billigere end
originalt og en god kvalitet, de handler primært med værksteder, men private
kan også handle der.

mvh
Rasmus

Fra : Rasmus

Dato : 03-07-04 21:58

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Køb ved Mekonomen (tidligere Østergaard) istedet, det er billigere end
> originalt og en god kvalitet, de handler primært med værksteder, men

Jep der handler jeg også (får 25% rabat gennem mit arbejde), altid kanon
service at et kompetent personale, som ved hvad de snakker om !!
Hos t-svansen handler du med en 18 årig knægt, som bare skal tage imod
pengene, og ikke aner en skid om hvad du skal bruge !!

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-07-04 06:34

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Køb ved Mekonomen (tidligere Østergaard) istedet, det er billigere end
> originalt

Ikke nødvendigvis

En ny trækaksel til Primeraen koster ca. 2K originalt, og
ca. 3K ved Mekonomen.

Gæt hvor jeg købte min...

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Fido

Dato : 04-07-04 07:22

On Sun, 4 Jul 2004 07:34:10 +0200, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>Gæt hvor jeg købte min...

www.fyn.dk/modules/netvejviser/info.php?id=340098 ->

Mvh...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-07-04 09:58

"Fido" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.fyn.dk/modules/netvejviser/info.php?id=340098 ->

Nope, jeg købte en sprit ny original Nissan, og fik
skidtet monteret på det lokale Nissan værksted