BT Bilsalg - igen, igen, igen, igen ......~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 07:35

Hold jer nu væk fra den storsvindler.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Fido

Dato : 03-07-04 07:50

On Sat, 3 Jul 2004 08:35:13 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=254402
>Hold jer nu væk fra den storsvindler.

Jow, jow - ingen tvivl. Læg mærke til, hvor lidt folk selv har gjort
for at undgå at blive snydt:

"Lige fra starten trak den voldsomt til højre..."
Hvorfor ikke få det fikset inden levering?

"...jeg fik FDM til at teste den..."
Hvorfor ikke gøre dette INDEN købet?

Mvh...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 08:02

Fido wrote:

Mogens K ?

> Jow, jow - ingen tvivl. Læg mærke til, hvor lidt folk selv har gjort
> for at undgå at blive snydt:

Jo men nogle mennesker stoler jo (desværre) stadig "blindt" på deres
medmennesker

> "Lige fra starten trak den voldsomt til højre..."
> Hvorfor ikke få det fikset inden levering?

Jeg har været ved BT Bilsalg et par gange, og nok er han en storsvindler,
men han lægger ikke skjul på at han ikke vil lave noget på bilerne eller yde
særlig god service, det gjorde han i hvert fald ikke de gange jeg har talt
med ham (har dog aldrig handlet hos ham, og kommer heller aldrig til det).
Men allligevel fritager det ham jo ikke for købelovens reklamationsret.

> "...jeg fik FDM til at teste den..."
> Hvorfor ikke gøre dette INDEN købet?

Vi er helt enige, men det er jo ikke noget den "almindelige" Hr. og Fru
Jensen gør, selvm de nok burde gøre det.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Fido

Dato : 03-07-04 10:30

On Sat, 3 Jul 2004 09:02:28 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Mogens K ?

:)

> [...]
>særlig god service, det gjorde han i hvert fald ikke de gange jeg har talt

Mener jeg også - ikke noget skjult dér. Hvorfor så "hyle" bagefter?

Har de så selv "bedt om" forløbet?

Mvh...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 16:49

Fido wrote:

> :)

He he, du er afsløret

> Mener jeg også - ikke noget skjult dér. Hvorfor så "hyle" bagefter?

Jeg ved jo ikke om han behandler alle sine potentielle kunder på den måde.
I øvrigt sagde han ikke direkte at der ikke var noget at komme efter, når
først jeg havde købt bilen, men det lå ligesom "mellem linierne".
Og de ting jeg spurgte til, som var defekte, blev direkte afvist at skulle
skiftes inden jeg evt. skulle have bilen, det måtte jeg selv sørge for efter
købet.
Måske jeg var lidt for "krævende" med de biler jeg kikkede på

> Har de så selv "bedt om" forløbet?

Der er helt sikkert nogle købere i mellem der er alt for naive, vi kan jo
ikke være eksperter alle sammen , men den måde som BT handler med biler
på, den hører ingen steder hjemme.
Han giver jo alle andre brugtvognshajer et dårligt ry også

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 10:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Mogens K ?

Jep ;) det ligner ham ...

--
jan@Stevns.Net

Fra : Fido

Dato : 03-07-04 11:01

On Sat, 03 Jul 2004 11:41:03 +0200, jan@stevns.net wrote:

> det ligner ham ...

Ah mon dog
www.dkfritidbil.dk/whois/mogens_knudsen/m_knudsen.htm

Mvh...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 11:36

Fido <no@mail.dk> skrev :

>Ah mon dog
>www.dkfritidbil.dk/whois/mogens_knudsen/m_knudsen.htm

Selv den røde næse ligner - men linket til billedet er væk ;(

--
jan@Stevns.Net

Fra : Fido

Dato : 03-07-04 11:36

On Sat, 03 Jul 2004 12:36:22 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Selv den røde næse ligner - men linket til billedet er væk ;(

Der er vel flere, der hedder Mogens Knudsen - ikke?
http://images.google.dk/images?q=mogens+knudsen&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

For den uvidende unge mand, er ovenstående blot et omskrevet citat fra
en ældre Dirch Passer vits: Tømmerflåden

Mvh...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 11:45

Fido <no@mail.dk> skrev :

> [...]
>
>For den uvidende unge mand, er ovenstående blot et omskrevet citat fra
>en ældre Dirch Passer vits: Tømmerflåden

dit ip-nummer afslører dig vist .....

--
jan@Stevns.Net

Fra : Fido

Dato : 03-07-04 11:45

On Sat, 03 Jul 2004 12:45:18 +0200, jan@stevns.net wrote:

>dit ip-nummer afslører dig vist .....

Jow, jow - Per er jo ikke tabt bag nogen vogn på dét punkt :)
OG jeg har jo intet at skjule

Mvh...

Fra : Peter G C

Dato : 03-07-04 12:38

"Fido" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Der er vel flere, der hedder Mogens Knudsen - ikke?

http://images.google.dk/images?q=mogens+knudsen&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s
%C3%B8gning

Jeg kender to på den side!

> For den uvidende unge mand, er ovenstående blot et omskrevet citat fra
> en ældre Dirch Passer vits: Tømmerflåden

Det må være en hentydning til mig!!

/Peter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-07-04 22:02

"Fido" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vel flere, der hedder Mogens Knudsen - ikke?

http://images.google.dk/images?q=mogens+knudsen&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning

Ovenstående har du så evig ret i.
Lisså ret er det vist også, at der kun er 1 dig

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Claus Fabritius

Dato : 03-07-04 12:01

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men allligevel fritager det ham jo ikke for købelovens reklamationsret.

Jeg har snakket med en af hans sælgere i telefonen, og der synes jeg nok at
der blev pyntet lidt rigeligt på sandheden. Ringende for over et halvt år
siden på den gule Uno Turbo han havde stående for at høre lidt om den. Den
kørte rigtigt godt og det var en fin bil, selvom der var lidt småting der
burde laves. Da jeg så spurgte om mulighederne for en prøvetur i den kunne
den ikke køre, og de havde så travlt med at lave de biler der var blevet
solgt at de ærligt talt ikke anede hvad der var galt og hvornår der blev tid
til at lave den. et lyder lidt som den finte der er brugt over for nogen af
dem der tidligere har været i aviserne med biler de ikke kunne prøvekøre.
Kunne dog godt tænke mig at besøge dem en gang bare for at se hvordan
tingene egentlig fungerer :)
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Rasmus

Dato : 03-07-04 13:43

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> wrote in message
> [...]
> dem der tidligere har været i aviserne med biler de ikke kunne prøvekøre.
> Kunne dog godt tænke mig at besøge dem en gang bare for at se hvordan

.....he he, de har stadig den gule Uno Turbo.

Det er det værste fusker firma, kender en som var ude ved dem og se på en
Opel Vectra, ifølge sælgeren var det en én ejers bil i rigtig god stand, med
alle service overholdt. Da han så var ude at se på den var servicehæftet
desværre bortkommet, bilen var fuldstændigt smadret indeni, det så nærmest
ud som om de der havde været en hundeslagsmål da både beklædning og sæder
var ødelagt bag i bilen.
Bilen kunne self. ikke starte, og da de endelig fik den i gang efter
montering af nyt batteri lyste ladelampen og motoren lød underligt

mvh
Rasmus

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-07-04 16:51

Claus Fabritius wrote:

> [...]
> har været i aviserne med biler de ikke kunne prøvekøre. Kunne dog
> godt tænke mig at besøge dem en gang bare for at se hvordan tingene

Fungerer ?
He he, det gør det slet ikke

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 08:34

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=254402

>Hold jer nu væk fra den storsvindler.

Gu ved om man skulle armere sin laserprinter med en røvfuld
selvklæbende etiketter, og så en sen nattetime - eller simpelthen i
fuldt dagslys - klistre en etiket i forruden på hver eneste bil derude
med følgende tekst :

Advarsel : Denne forhandler snyder dig så vandet driver
Inden du køber bil her - så kontakt FDM !

      BT-Bilsalg har masser af verserende sager hos
      forbrugerstyrelsen

Nogen der er friske på en lille happening ?

<fnis>

--
jan@Stevns.Net

Fra : Brizz

Dato : 03-07-04 09:08

> [...]
>
> BT-Bilsalg har masser af verserende sager hos
> forbrugerstyrelsen
>

> Nogen der er friske på en lille happening ?

Cool...det bliver han sq nok glad for!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
.....nu med surfudstyr til salg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 09:17

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Cool...det bliver han sq nok glad for!

Det ville jo være absolut sjovest, om man kunne lokke medierne med på
en kigger ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : k

Dato : 03-07-04 09:33

Hej Jan

tror du skal droppe det med mærkaterne... var der ikke noget om at BT
bilsalg egentlig er ejet af nogle af "de hårde drenge" ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 09:49

"k" <stillcruising@hotmail.com> skrev :

>tror du skal droppe det med mærkaterne... var der ikke noget om at BT
>bilsalg egentlig er ejet af nogle af "de hårde drenge" ?

og ?

--
jan@Stevns.Net

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-07-04 13:40

k faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> tror du skal droppe det med mærkaterne... var der ikke noget om at BT
> bilsalg egentlig er ejet af nogle af "de hårde drenge" ?

Det er vel ikke ligefrem den russiske mafia eller tilsvarende?
Anyways har man medierne med på en kigger så er man vel også nogenlunde
fredet? Så er det nok lidt for åbentlyst hvis man "pludselig kommer til
skade" :D

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Claus Fabritius

Dato : 03-07-04 12:03

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> Advarsel : Denne forhandler snyder dig så vandet driver
> Inden du køber bil her - så kontakt FDM !
>
> BT-Bilsalg har masser af verserende sager hos

Jeg er frisk. Skal vi sige en gang i aften så de er klar til i morgen? :)
Gør du alvor af det, så skriv lige eller smid mig en sms. Så skal jeg nok
være der og hjælpe til :)
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Ronni Hansen

Dato : 03-07-04 15:39

*lol* Kunne være top nice med de mærkater. Eller hvad med alle dem der har
en hjemmeside sætter en lille "advarsel" op på siden!?!?!?!?

Ham Benjamin Thorsen lyder da til at være en totalt spade! Om han er
hårdkogt eller ikk så fuck det, den lede fusker skal sq ned med nakken!

Ronni Hansen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 16:08

"Ronni Hansen" <rh@nissan200sx.dk> skrev :

>*lol* Kunne være top nice med de mærkater. Eller hvad med alle dem der har
>en hjemmeside sætter en lille "advarsel" op på siden!?!?!?!?

Man kunne også bare nøjes med at tage en kande kaffe med, og en stak
fotokopier af alle de omtaler der har været af biksen, og så bare dele
dem ud til alle der ligner nogle stakkels uvidende bilkøbere ;)

I søborg er der et fint fortov at slå sig ned på ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Claus Fabritius

Dato : 03-07-04 16:19

> Man kunne også bare nøjes med at tage en kande kaffe med, og en stak
> fotokopier af alle de omtaler der har været af biksen, og så bare dele
> dem ud til alle der ligner nogle stakkels uvidende bilkøbere ;)

Jeg er stadig frisk i morgen. Tager du kaffen med? :)
--
Claus Fabritius
Full boost @ 2400 RPM

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 16:19

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev :

>Jeg er stadig frisk i morgen. Tager du kaffen med? :)

Det er sgu' en aftale - vi laver en lille happening ;)

Nogen der har artiklen fra FDM bladet liggende ?

De åbner klokken 10 i Søborg ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Claus Fabritius

Dato : 03-07-04 16:26

> Det er sgu' en aftale - vi laver en lille happening ;)

Skal vi prøve at samle folk? Så kan vi lave et lille dfb-træf ud af det. Og
så udretter vi også noget godt :)

> Nogen der har artiklen fra FDM bladet liggende ?

EB har også nogle artikler om dem hvis jeg ikke husker helt forkert.

> De åbner klokken 10 i Søborg ;)

Det er tidligt, men mon ikke det går :)
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : Ronni Hansen

Dato : 03-07-04 18:33

Fladt jeg bor på fyn, ville sq gerne med! Men kan da lave lidt "reklame" for
ham på min side.. *gg*

Ronni

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-07-04 07:54

"Ronni Hansen" <rh@nissan200sx.dk> skrev :

>Fladt jeg bor på fyn, ville sq gerne med! Men kan da lave lidt "reklame" for
>ham på min side.. *gg*

Det bliver nu ikke til noget i dag alligevel - jeg er ikke færdig med
at skrue bil - og da jeg har et møde med en synsmand mandag morgen
8:20 - er det vist vigtigere at blive klar ....

Man skulle nok også - hvis det skulle have nogen effekt, slå til mod
alle forretningerne samtidigt ...

desværre vil det jo nok være spild af tid, da der nok findes
fjollehoveder nok derude i den store verden, til at sådan en biks kan
leve af det.
--
jan@Stevns.Net

Fra : Ronni Hansen

Dato : 04-07-04 10:09

Øvs.. Men bilen skal passes ja.. he he. Men vi fik da lidt ud af det..
Dem herinde ved det nu.

Ronni Hansen
Nissan 200sx (s13) - 340Hk @ 18 psi.
www.nissan200sx.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-07-04 10:51

"Ronni Hansen" <rh@nissan200sx.dk> skrev :

>Øvs.. Men bilen skal passes ja.. he he. Men vi fik da lidt ud af det..
>Dem herinde ved det nu.

Åehh - der er vist ikke ret mange herinde der ikke kender til Bejamin
Thorsen's meritter.

Jeg har en bil hængende på liften uden bagtøj, da vi er ved at skifte
bagvanger, så den skal sgu være færdig til mandag morgen, når
værkstedet selv skal bruge liften ;)

Herligt arbejde ......... ;|

--
jan@Stevns.Net

Fra : Mikael L

Dato : 03-07-04 16:15

> [...]
> fotokopier af alle de omtaler der har været af biksen, og så bare dele
> dem ud til alle der ligner nogle stakkels uvidende bilkøbere ;)

Jeg tror du kan advare nok så mange mennesker, der vil stadig være købere
til hans biler, for de er jo billige. Folk tænke ofte meget kortsigtet når
noget er billigt, se bare her i gruppen

Mikael

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-07-04 16:20

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev :

>Jeg tror du kan advare nok så mange mennesker, der vil stadig være købere
>til hans biler, for de er jo billige. Folk tænke ofte meget kortsigtet når
>noget er billigt, se bare her i gruppen

Hvis han en hel søndag ikke har en eneste kunde - så reagerer han nok
på en eller anden måde ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Mikael L

Dato : 03-07-04 16:38

> Hvis han en hel søndag ikke har en eneste kunde - så reagerer han nok
> på en eller anden måde ;)

Måske men I bliver nok trætte før han gør.

Men en glimrende idé I har gang i

Mikael