Heidepark
Fra : Elbarto

Dato : 02-07-04 22:53

Ja vi skal derned imoren er det lige blevet besluttet håber der er en
natteravn der kan hjælpe mig med hvoren jeg finder der ned.

Kan se jeg skal med 7 ned syd for hamburg men hvor skal vi af og er der
skilte mod heidepark når vi kommer af motorvejen ?

Elbarto Simpsoniac

Fra : Riverwind

Dato : 02-07-04 23:17

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan se jeg skal med 7 ned syd for hamburg men hvor skal vi af og er der
> skilte mod heidepark når vi kommer af motorvejen ?

Du skal af ved afkørslen der hedder Soltau Ost. Derefter er der skiltning
mod parken.

/Riverwind

Fra : Elbarto

Dato : 02-07-04 23:32

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> skrev i en meddelelse
> "Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal af ved afkørslen der hedder Soltau Ost. Derefter er der skiltning
> mod parken.
>
> /Riverwind

Fino .. tak for det hurtig svar så kan jeg komme i seng og sove

Elbarto Simpsoniac

Fra : Elbarto

Dato : 03-07-04 22:26

> [...]
>
> Kan se jeg skal med 7 ned syd for hamburg men hvor skal vi af og er der
> skilte mod heidepark når vi kommer af motorvejen ?

Vildere sjov tur det blev
633 km og 54 liter benz @ 11.7km literen og det er til trods for at vi ikke
var under 140kmt på nær de få steder hvor der er 100/120 kmt begrænsning
Lækker tur ingen "stau" eller noget og Heidepark er jo KÆMPE stort (ingen
af os havde været der før).
Sierraen kørte uden brok fuld læsset frem og tilbage kun med stop
undervejs
Padborg efter lidt forsyninger samt ? (10 kr i gebyr på
statoil/transitgården.....) også igen omkring Hamburg for benz+tis
Hjemvejen stop syd for Hamburg (Red Bull er bedere som kaffe) også igen i
padborg hvor benzinen var 70 øre billigere end i tyskland regnet efter
den kurs vi fik vekslet ? til, Derefter Padborg-Kolding i venstre sporet
hele vejen

Elbarto Simpsoniac

Fra : Brian

Dato : 03-07-04 22:39

Hejsa

Elbarto skrev:

<klip>

> Derefter Padborg-Kolding i venstre sporet hele vejen

Nåå... det var dig, der lå og blokkede så man ikke kunne overhale

Fra : Elbarto

Dato : 04-07-04 00:25

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Elbarto skrev:
>
> <klip>

> Nåå... det var dig, der lå og blokkede så man ikke kunne overhale

Tror ikke det var mig ....medmindre du forsøgte at komme af med kortet
(150kmt @ gps det meste af vejen)

Fra : Henrik B.

Dato : 04-07-04 23:49

> Padborg efter lidt forsyninger samt ? (10 kr i gebyr på
> statoil/transitgården.....)

Benyt den store OK Dieselline, lige ud til motorvejen - der er det gratis.

M.v.h.