Sæde bagi King cab
Fra : Jørn Hansen

Dato : 01-07-04 10:49

Jeg har ladet mig fortælle at det er blevet lovligt at montere et sæde bagi min
king cab bare der osse bliver monteret en sele...
Det skulle være lovligt fordi det ikke er lastrum den plads der er bag
forsæderne...
Nogen som gider at svare mig på det ?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.119.19)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-07-04 11:04

Jørn Hansen wrote:
> [...]
> sæde bagi min king cab bare der osse bliver monteret en sele...
> Det skulle være lovligt fordi det ikke er lastrum den plads der er bag

Ja, det er ikke lovligt.
Hvis det skal være lovligt, så skal den være på hvide plader.

Reglerne er lidt sjove. Man må gerne sidde deromme, men det må ikke være
behageligt og forsvarligt i form af sæder og seler.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Paw Jensen

Dato : 01-07-04 13:18

> Ja, det er ikke lovligt.
> Hvis det skal være lovligt, så skal den være på hvide plader.

Eller som mandskabsvogn, på GULE plader..

Paw

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 01-07-04 15:44

Paw Jensen wrote:

> Eller som mandskabsvogn, på GULE plader..

Ja - men kuntil firma, ikke privat - da går den ikke med personer bag i.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg