Rep. af stenslag, godt og billigt firma?
Fra : Jonas R.

Dato : 01-07-04 09:13

Nogen som kender et godt og billigt firma, som kan reperare et lille
stenslag?

MVH

Jonas R.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-07-04 09:33

Jonas R. wrote:
> Nogen som kender et godt og billigt firma, som kan reperare et lille
> stenslag?

Det koster 350kr de steder jeg har set det, de fleste større
værksteder kan lave dem nu om stunder.

Nogen har fex 'op til 3 stenslag for 350kr' med det hjælper jo ikke
hvis du blot har 1 ;)

--
Roberto Saldo

Fra : Jonas R.

Dato : 01-07-04 09:39

Roberto Saldo wrote:
SNIP
> Det koster 350kr de steder jeg har set det, de fleste større
> værksteder kan lave dem nu om stunder.
>
> Nogen har fex 'op til 3 stenslag for 350kr' med det hjælper jo ikke
> hvis du blot har 1 ;)

Oki det var jo overkommeligt :) Så vil jeg snakke med nogen af de større
værksteder...

MVH

Jonas R.

Fra : Møller

Dato : 01-07-04 09:47

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> wrote in message
> Roberto Saldo wrote:
> SNIP

> Oki det var jo overkommeligt :) Så vil jeg snakke med nogen af de større
> [...]

Har du kasko, kan det være, at forsikringen gør det gratis,hvis du bruger et
at dem godkendte selskaber, og det kan lave hjemme hos dig, jeg kender flere
på min arbejdsplads der har fået det lavet i arbejdstiden, de kom på
parkeringspladsen med en varevogn med alt udstyr:
der er flere
http://www.dansk-bilglas.dk/
http://www.mobilglas.dk/

Men spørg dit forsikringsselskab først.
--
Møller

Fra : Mette & Karsten

Dato : 01-07-04 10:18

Hvor i landet befinder du dig ?

Toyota i Hadsten (v/Århus) har tilbud på rep. af stenslag.. lige så mange du
vil - for 299,- incl moms

Karsten

Fra : Cosworth POWER

Dato : 01-07-04 19:44

> Nogen som kender et godt og billigt firma, som kan reperare et lille
> stenslag?

Vi bruger altid www.mobilglas.dk. Har fået rep'et en del stenslag samt
udskiftet to forruder og der har aldrig været problemer + de kommer til din
adresse. Min forsikring betaler alle stenslag, mens jeg selv skal betale
1/3 ved udskift af hele forruden.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide