dumme dumme fabrikanter og alligevel
Fra : Thomas G

Dato : 08-05-01 21:13

Hej Alle sammen

- Hvorfor skal det være så forbandet svært at vælge et grafikkort.
- Hvorfor skal de (udviklerne) absolut vælge at modarbejde hinanden og finde
på for skellige standarder.
- Hvorfor skal man ricikerer at vælge noget, der af den ene eller anden
grund ikke er det spil udviklerne vælger at bruge.
- Hvorfor skal nogen grafikkort installeres uden problemer og andre give en
søvnløse nætter
- Hvorfor skal jeg sidde her og spekulerer som en gal over hvordan jeg bedst
bruger mine 1500-2000 kr til grafikkort i forsøget på at undegå samme fejl
jeg har begået tidligere

- Hvorfor skal de finde på noget der ikke passer til det udstyr man har lige
nu, og derfor giver en masse problemer man ikke kunne forudse før man købte
det nye, og hvor den eneste løsning er at lappe med alle mulige progammer i
den rigtige rækkefølge en rækkefølge man med møje og besvær har fundet frem
til efter timer og timer badet i angstens sved for at det ikke ville virke.

- Hvorfor helvede kan de (chip udviklerne) ikke bare tage hinanden i
hænderne synge en sang og så lave noget sammen der ikke tvinger mig til at
læse test og anmeldelser 6 mdr før jeg vælger noget der alligevel pisser mig
af når jeg ser at alle de penge jeg har brugt ikke indfrier de total
urealistiske forventninger jeg har haft.

øv

Men på den anden side hvad i helvede skulle jeg så bruge al min fritid på

mvh Thomas G

Fra : Brian Juul Nielsen

Dato : 08-05-01 22:57

Hvis du skrev det til et computer-blad, fik du sikkert sådan en spil-præmie
for det.. :)

-Brian

Fra : -=Madsen=-

Dato : 08-05-01 23:19

LOL

Tja. idag er det jo Nvidia som sidder på kagen, så man går ikke galt i byen
ved at holde sig til dem om det er Asus eller Creative eller hvad man nu
vælger syntes jeg ikke har så stor betydning, bortset fra hvis man vil ha tv
in/out eller lig.

Jeg ved da godt at man sikkert ikke skal tage fejl af Kyro chipsetet (jeg
tror ikke helt på det), men det er jo et lille sats til billige penge

Men chancen for Nvidia ikke er førende om et 1 år's tid er meget lille.

Det jeg enlig ville sige med alt det her, er hvis man vil være sikker på ens
grafik kort kan køre alle de nye spil tilfres stillende, så køb Nvidia om
det er Geforce MX, 1, 2 eller 3 er et spørsmål om penge