Batterier til fjernbetjening.
Fra : TGD

Dato : 30-06-04 16:58

Hej gruppe,

Lige en servicemeddelelse, NETTO har et godt udvalg i batterier pt. har selv
lige sluppet 15 kr stk'et for CR2016 som bruges til SAABens
alarm/centrallås, det er omkring 30-35 kr billigere end hos SAAB.

Men der er flere slags så tjek fjernbetjeningerne.

Fra : hanzen

Dato : 30-06-04 17:15

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alarm/centrallås, det er omkring 30-35 kr billigere end hos SAAB.
>
> Men der er flere slags så tjek fjernbetjeningerne.

Købte 3 stk CR2016 i går i Aldi.
Pris:12 kr.
Det er 4 kr pr. stk.

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : TGD

Dato : 30-06-04 17:23

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Købte 3 stk CR2016 i går i Aldi.
> Pris:12 kr.
> Det er 4 kr pr. stk.

Jamen kunne du da så ikke lige have skrevet det for 30 min siden VAR

Fra : hanzen

Dato : 30-06-04 17:33

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> Jamen kunne du da så ikke lige have skrevet det for 30 min siden VAR

Jeg kunne have skrevet det i går.
Hvis det kan trøste dig lidt så var det resterne de solgte. Normalprisen var
20 kr for 3 stk.

Fra : TGD

Dato : 30-06-04 21:19

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Jeg kunne have skrevet det i går.
> Hvis det kan trøste dig lidt så var det resterne de solgte. Normalprisen
var
> 20 kr for 3 stk.

Skulle alligevel bruge bil for at komme til an ALDI så det går nok lige
op...

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-07-04 06:51

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Nu skal man jo huske på at der er forskel på kvalitet - jeg kunne aldrig
drømme om at montere et "billig-batteri" i min alarm fjernbetjening

Og står man med en død fjernbetjening ude på Lars Tyndskids mark, så
er man mere end villig til at ofre den 20 krone som et godt batteri koster
ekstra

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : hanzen

Dato : 01-07-04 08:44

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og står man med en død fjernbetjening ude på Lars Tyndskids mark, så
> er man mere end villig til at ofre den 20 krone som et godt batteri koster

Aha, dyre batterier dør aldrig.
Det var da en god nyhed.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-07-04 07:33

hanzen wrote:
> "TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> selv

> Købte 3 stk CR2016 i går i Aldi.
> Pris:12 kr.
> Det er 4 kr pr. stk.

Lithium?
Der sælges nogen alm alkalineceller i samme størrelser men de lækker
altså når de dør, ikke så godt i fex et kamera. Og så holder de jo
ikke 1/10 af en lithiumcelle.

--
Roberto Saldo

Fra : hanzen

Dato : 01-07-04 08:45

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Lithium?
> Der sælges nogen alm alkalineceller i samme størrelser men de lækker
> altså når de dør, ikke så godt i fex et kamera. Og så holder de jo
> ikke 1/10 af en lithiumcelle.

Yes, det er Lithium.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 01-07-04 08:49

hanzen wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Yes, det er Lithium.

Så er alt jo godt.

Varta lithium Photo i størrelse CR2 er stadig et fund for 20kr i Netto
(vel 90kr i en fotohandel) - og så holder lithium celler (jeg tror der
står best before 2015 på dem) i så mange år at man lige så godt kan
købe når de er der :)

Jeg har en Henning Dynesen lommeregner fra 1987 der stadig er fuld
power på, med original celle.

--
Roberto Saldo