Så skal jeg have hjælp - reparation af alu~
Fra : Thomas Landberg

Dato : 29-06-04 20:21

Min ene 17" fælg har fået en megaridse - og det var ikke med mig bag
rattet....

Var der ikke et sted i Viborg hvor de var ferme til at reparere sådan en
fælg? Nogen der kan hjælpe

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
.... nærmest hulkende

Fra : hamselv

Dato : 30-06-04 07:28

er den skæv eller kun ridset

--
VH
Flemming

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> skrev i en
meddelelse news:40e1c11f$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Thomas Landberg

Dato : 30-06-04 07:57

> er den skæv eller kun ridset

Den er 99 % sikkert kun ridset.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-06-04 09:05

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote in message
> Min ene 17" fælg har fået en megaridse - og det var ikke med mig bag
> rattet....
>
> Var der ikke et sted i Viborg hvor de var ferme til at reparere sådan en
> fælg? Nogen der kan hjælpe

http://www.lmopretning.dk i silkeborg
Kan måske hjælpe

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 30-06-04 09:19

Dennis Pedersen wrote:
> "Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote in
> message news:40e1c11f$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> http://www.lmopretning.dk i silkeborg
> Kan måske hjælpe

John Lykke Gregersen
86628911

/Claus

Fra : Thomas Landberg

Dato : 30-06-04 12:05

> John Lykke Gregersen
> 86628911

Tak for hjælpen.

Har lige ringet til John. Han skal have 800kr for at ordne fælgen. Sikkert
rimeligt nok, men jeg vil lige overveje hvad jeg gør. 800kr er trods alt
også penge når Skoda i Flensburg vil sælge mig fire nye RS-fælge for
3.000kr.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk