Ny konebil.... måske
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 29-06-04 20:03

Hej NG

Konens Vectra skulle egentligt have kørt et halvt års tid endnu,
før det var meningen den skulle skiftes, men nu er jeg
blevet tilbudt en Corolla 1.4i Hatchback fra 2000
Bilen har kørt 76.000km og er i fin stand.
Og det er jo en fin "konebil" !
Hvad må jeg give for en sådan ?

Og hvad mon jeg kan få for den gamle Vectra fra '91
der har kørt +300.000km (den kører fint og bliver brugt
hver dag !) Den skal først synes til februar igen......

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Olesen

Dato : 29-06-04 20:11

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> Konens Vectra skulle egentligt have kørt et halvt års tid endnu,
> Den skal først synes til februar igen......

Så kører hun vel i dên til februrar ?

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 29-06-04 20:33

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> "Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> Så kører hun vel i dên til februrar ?

Nok ikke hvis vi køber Corollaen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-06-04 20:20

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev :

>Og hvad mon jeg kan få for den gamle Vectra fra '91
>der har kørt +300.000km (den kører fint og bliver brugt
>hver dag !) Den skal først synes til februar igen......

Du kan da nok få 2500 for den ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 29-06-04 20:33

<jan@stevns.net> wrote in message

> Du kan da nok få 2500 for den ;)

Sandsynligvis - forhåbentligt også en smule mere

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-06-04 21:02

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev :

>Sandsynligvis - forhåbentligt også en smule mere

Så skal den da være synet først - og i god stand

de fleste biler der kun holder syn et par måneder, med pæne km-tal er
jo meget billige

(du kan jo se lidt på dem jeg hitter ;)

men en Vetra anno 91 - med over 300kkm på tælleren, er bestemt ikke
forgyldt

selv nysynet, er en Sierra 90, jo nærmest værdiløs ;) Specielt hvis
den er hvid

Den sidste vectra jeg hapsede var en 90'er, 1.6i, der havde 1 år til
syn ~ 1500 bananer ;)

--
jan@Stevns.Net

Fra : Møller

Dato : 29-06-04 20:55

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote in message

> <jan@stevns.net> wrote in message

> Sandsynligvis - forhåbentligt også en smule mere

+ 2 skumbananer:

www.bilpriser.dk
--
Møller

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 30-06-04 10:58

jan@stevns.net wrote:

> Du kan da nok få 2500 for den ;)

Hvad er det i skumbananer??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-04 12:02

> [...]
> der har kørt +300.000km (den kører fint og bliver brugt
> hver dag !) Den skal først synes til februar igen......

Det kommer absolut an på motorstørrelse + farve + stand :)

Kom med lidt mere info ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 30-06-04 15:14

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote in message
> "Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> Det kommer absolut an på motorstørrelse + farve + stand :)

1.8i..... jeg tør næsten ikke sige det.... hvid
Der er en del overflade rust (skærmkanter og omkring blinklys),
men ingen gennemtæringer.