BUMMEN I TAGET... Mvh. A/S - Storebælt
Fra : JKM

Dato : 29-06-04 18:32

Da, jeg den 22/6-2004 skulle til Kastrup og hente min kone mente jeg
at det ville være bedst, at ta bilen med, til hendes baggage--men det
blev til det VÆRSTE VALG overhovdet!!

Jeg kom ned til Brobizz-banenerne på Storebælt, hvor der var kø i alle
baner...
Jeg vælger den første og bedste, foran mig er der en varevogn (Kasse)
og foran ham ser det ud til, at være en turist med sin kampingvogn!

Da, der ikke er nogen gennemkørsel, kommer der en medarbejder i
"Buret" v/ banen, som taler med de 2 bilister foran mig, hvorefter hun
vender sig om, til en kollega, og bummen er NU oppe!!
JEG tænker, så fik de lavet fejlen så folk kan kører igen.. derfor
kører jeg også frem i feltet og idet jeg er LIGE under bummen, lukker
den ned i taget på min bil!!

Der bliver totalt bulet i hele taget og ridset det meste af vejen
henover taget!! (REP: ca. 5500,-dkk)

Kan det tænkes, at der nogen som har været udsat for ligende og har
fået STOREBÆLT til, at dække skaden, for det som dem jeg har mødt med
samme oplevelser, mener at A/S- St.Bælt er meget "Dygtige" når det
gælder om, at fortælle KUNDEN o´m hvordan MAN skal passerer broen!!
Så som : 30m. afstand mellem bilerne, eller Brobizz placering,
hastighed-osv.

Håber nogen fra Ekstra Bladet eller Kontant kunne få A/S- ST.Bælt. til
at forstå de burde have bumme med GUMMI-kant monteret, så dette IKKE
kunne forekomme!!

Skriv jeres mening/oplevelser på JKM@jkm.it

Fra : Olesen

Dato : 29-06-04 18:46

"JKM" <Direct@c.dk> skrev i en meddelelse

> JEG tænker, så fik de lavet fejlen så folk kan kører igen.. derfor
> kører jeg også frem i feltet og idet jeg er LIGE under bummen, lukker
> den ned i taget på min bil!!

Hvis man gør noget i god tro, men tar' fejl,
så skal man vel selv betale for resultatet ?
Jeg ved ikke, hvordan bommen fungerer,
men det er vel normalt, der kun lukkes
een bil igennem pr. 'slag' ??

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 18:47

KLIP

> Jeg ved ikke, hvordan bommen fungerer,

Det er vi mange som gerne ville have en 100% rigtig definition på.

> men det er vel normalt, der kun lukkes
> een bil igennem pr. 'slag' ??

Nej.

Hr. Bjørn

Fra : Olesen

Dato : 29-06-04 18:52

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er vi mange som gerne ville have en 100% rigtig definition på.

Man kunne vel også sige, at hvis der var en fejl, så var
den opdaget og rettet for længst, da mange tusinde
kører igennem apparaturet dagligt.

Måske man har en dårlig sag.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 19:04

KLIP

> Man kunne vel også sige, at hvis der var en fejl, så var
> den opdaget og rettet for længst, da mange tusinde
> kører igennem apparaturet dagligt.

Det tror jeg ikke.

> Måske man har en dårlig sag.

Det tror jeg faktisk heller ikke.

Da bommen står åben for en hel stribe (normalt), der passerer i rækkefølge
(tællerværket fungerer alligevel), er det unormalt, den pludselig lukker i i
taget på en bil.

Hvis systemet var indrette til kun at slippe én bil igennem ad gangen, var
det noget helt andet.

Det er systemet ikke, da et sådan ville skabe uanede mængder/størrelser af
køer i de BroBizz-regulerede betalingsbåse.

Hr. Bjørn

Fra : Olesen

Dato : 29-06-04 19:24

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det tror jeg ikke.

Man kan så sige, det er de færreste som ville
fortsætte med buler itaget. Gælder de fleste,
men måske der er undtagelser.

> Det tror jeg faktisk heller ikke.

Men man har ihvertfald en ubrugelig bil...

> Da bommen står åben for en hel stribe (normalt), der passerer i rækkefølge
> (tællerværket fungerer alligevel), er det unormalt, den pludselig lukker i
> taget på en bil.

Ja, der må være tale om en unik defekt.
Sært det ikke har været et problem i gruppen før.

> Hvis systemet var indrette til kun at slippe én bil igennem ad gangen, var
> det noget helt andet.

Men på et tidspunkt skal bommen vel lukke,
og det gør den vel hvis afstanden og tidsrummet
mellem bilerne er tilstrækkelig stor.
Statistisk burde der næppe være tale om en teknisk fejl,
da situationen ville ha' opstået så mange gange, det måske
ville ha' været fixet.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 19:38

KLIP

> Statistisk burde der næppe være tale om en teknisk fejl,
> da situationen ville ha' opstået så mange gange, det måske
> ville ha' været fixet.

Jeg ville i hvert fald brokke mig gevaldigt, hvis bommen drønede ned i taget
på min bil.

Jeg har engang fåret flænset 3 dæk på Varberg Havn (Sverige), da der var 2
uoplyste større huller i vejen.

Varberg Havn betalte uden at kny, endda med en meget pæn undskyldning..

Hr. Bjørn

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-04 20:03

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> [...]
> Statistisk burde der næppe være tale om en teknisk fejl,
> da situationen ville ha' opstået så mange gange, det måske

.....styringen bommen er sandsynligvis lavet så den ikke kan/skal lukke ned i
taget på en bil, uanset hvad der sker. Det vil være ulogisk at systemet er
lavet sådan at bommen kan gå ned når der holder en bil under den.
Man kunne bedre forestiller sig situationer hvor bommen ikke går op hurtigt
nok(f.eks pga. for høj fart), eller at bommen slet ikke går op (defekt
brobizz).

mvh
Rasmus

Fra : Olesen

Dato : 29-06-04 20:10

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne bedre forestiller sig situationer hvor bommen ikke går op
hurtigt
> nok(f.eks pga. for høj fart), eller at bommen slet ikke går op (defekt
> brobizz).

Det kræver jo, man nærmest sigter mod bommen,
og håber den går op lige når man kommer derhen.
Sådan kører folk næppe ved anlægget.

En defekt brobizz ville nok blive opdaget
på returvejen.

Måske manden i buret har lukket den ned manuelt.

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-04 20:31

> [...]
>
> En defekt brobizz ville nok blive opdaget
> på returvejen.
>
> Måske manden i buret har lukket den ned manuelt.

Det tvivler jeg stadig på kan lade sig gøre hvis der holder en bil...., det
er ihvertfald en klovn der har lavet styringen hvis det kan lade sig gøre

mvh
Rasmus

Fra : Leonard

Dato : 29-06-04 20:38

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote:

>Det kræver jo, man nærmest sigter mod bommen,
>og håber den går op lige når man kommer derhen.
>Sådan kører folk næppe ved anlægget.

Sådan kører mange gennem det anlæg.
Der klippes ca. 1 bom om dagen, fordi folk ikke kører langsomt nok til
at kunne nå at standse når den ikke går op, enten fordi brobizzen ikke
virker eller er spærret. Eller de kører for hurtigt, så bommen ikke
kan nå op inden de er nået igennem den.
--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 21:58

> Man kunne bedre forestiller sig situationer hvor bommen ikke går op
hurtigt
> nok(f.eks pga. for høj fart), eller at bommen slet ikke går op (defekt
> brobizz).

Taget i betragtning at rekorden var en bilist som kørte 170 Km/t gennem
anlæget, så burde hverken bom eller systemet være for langsomt )

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 29-06-04 19:43

Hejsa

Bjørn Jørvad skrev:

> Nej.

Ikke ?

Jeg har (næsten) aldrig oplevet andet i Brobizz køen....
Én enkelt gang har der været "manuel" betjening, fordi en skovl
havde skabt en kø ved at surre en grill (!!) fast på taget.

/Brian

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 19:56

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har (næsten) aldrig oplevet andet i Brobizz køen....

Jeg ved ikke, hvad dine oplevelser kan skyldes, men måske mine beror på at
samtlige forankørende har haft BroBizz´en siddende i forruden (som jeg selv)
og læseudstyret så på længere/lang afstand allerede har "notret sig", der er
en potte mere på vej gennem systemet.

> Én enkelt gang har der været "manuel" betjening, fordi en skovl
> havde skabt en kø ved at surre en grill (!!) fast på taget.

Der er da også dem, der forsøger at betale med penge/plastickort i
BroBizz-båsene...

Hr. Bjørn

Fra : Brian

Dato : 29-06-04 20:10

Hejsa

Bjørn Jørvad skrev:

> [...]
> (som jeg selv) og læseudstyret så på længere/lang afstand allerede
> har "notret sig", der er en potte mere på vej gennem systemet.

Måske det hænger sådan sammen.
Jeg har den også i forruden, men jeg kører sgu ingen steder før jeg har
hørt bippet... og det hører jeg aldrig, før jeg er 20-30 meter fra bummen.

> Der er da også dem, der forsøger at betale med penge/plastickort i
> BroBizz-båsene...

Jojo... skiltene er også nemme at overse

/Brian

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 20:14

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Måske det hænger sådan sammen.
> Jeg har den også i forruden, men jeg kører sgu ingen steder før jeg har
> hørt bippet... og det hører jeg aldrig, før jeg er 20-30 meter fra bummen.

Hvis der er dannet kø ved betalingssystemet, er der altså ikke 20 til 30
meter imellem de ventende...

Det er ikke altid bippet kommer, der kan også lyde en sær knasende lyd fra
plastickassen og der helt mangle nogen lyd trods det faktum bommen går op.

Nogen gange kommer bippet også, når du *har* passeret bommen..

Bomherrens veje er uransagelige.

Hr. Bjørn

Fra : Brian

Dato : 29-06-04 21:06

Hejsa

Bjørn Jørvad skrev:

> Bomherrens veje er uransagelige.

*lol*
Amen!

/Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-06-04 20:40

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Ikke det??!?, sådan forholder det sig nu på "Storebælt". Der bliver kørt
mindst 1 bom af pr. uge. enten fordi folk vil snyde, fordi de sover,roder
efter kort,ikke holder afstand ... whatever. Det er surt, men hvis du mener
der er en fejl på anlægget SKYND dig at rette henvendelse til Storebælt a/s,
da optrinnet er filmet på overvågningsvideo.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 20:56

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ikke det??!?, sådan forholder det sig nu på "Storebælt".

Jeg forstår ikke...?

Du skrev ... indklip start:

>Jeg ved ikke, hvordan bommen fungerer,
>men det er vel normalt, der kun lukkes
>een bil igennem pr. 'slag' ??

Indklip slut.

Mener du hermed at bommen går ned ved hver eneste gennemkørsel ..?

> Der bliver kørt
> mindst 1 bom af pr. uge. enten fordi folk vil snyde, fordi de sover,roder
> efter kort,ikke holder afstand ... whatever.

Jeg har endnu den oplevelse tilgode.

> Det er surt, men hvis du mener
> der er en fejl på anlægget SKYND dig at rette henvendelse til Storebælt
a/s,
> da optrinnet er filmet på overvågningsvideo.

Det ville jeg til enhver tid gøre, hvis jeg mente at anlægget var i udu.

Hr. Bjørn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-06-04 21:21

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Mener du hermed at bommen går ned ved hver eneste gennemkørsel ..?

Ja, både den før automaten,brobizzlæseren, så der kun holde en bil ad gangen
v. den, og den efter- EN bil ad gangen ind, en bil ud. Det er værst m.
campingvogne, hvis træktøjet,chassiset på vognen gør der er stort mellemrum
imel bil og c.vogn, sker det at de bliver læst som næste bil i køen . Og
så har man en god sag.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 21:25

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
mellemrum
> imel bil og c.vogn, sker det at de bliver læst som næste bil i køen .

I betragtning af du klart har udtrykt, "du ikke ved hvordan bommen
fungerer", er du da meget vidende desangående...

Kan du så ikke forklare mig at de utallige gange jeg har benyttet anlægget
ved køkørsel, så er bommen i 99% af tilfældene blevet oppe (det er muligt
der er indtruffet et "usynligt" nyk i bommen, men den er blevet oppe)..?

Hr. Bjørn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-06-04 23:11

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> I betragtning af du klart har udtrykt, "du ikke ved hvordan bommen
> fungerer", er du da meget vidende desangående...

Nu kan jeg ikke lige komme i hu, hvornår jeg har sagt det.?.

> [...]
> der er indtruffet et "usynligt" nyk i bommen, men den er blevet oppe)..?

Ok jeg husker nok galt, el det fx. er ændret pga omtalte anhængere.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 23:39

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu kan jeg ikke lige komme i hu, hvornår jeg har sagt det.?.

Det har du heller ikke min *store* fejl.

Sorry.

Det var Olesen

> Ok jeg husker nok galt, el det fx. er ændret pga omtalte anhængere.

Mon ikke der er en slags forsinkelse, så der bliver kompenseret for hullet
mellem for- og bagvogn.

Hr. Bjørn

Fra : JKM

Dato : 30-06-04 21:36

Jo, jo, men alt i alt er det meget underligt, som BJØRN skriver, at
bummene ikke er konstrueret så de nærmest har SENSORE i bunden, så
hvis der måtte være noget under dem, ville den aldrig komme ned!!
(Sådanne som "BAGSENSOR" på en bil)

Jeg er sikker på, at A/S Storebælt ville slippe for mange utilfredse
kunder og få deres antal af BIZZ kunder til, at stige hvis det ikke
kun var hurtigere, men også mest sikkert at passerer i BIZZ-banen..

JEG har i HVERTFALD besluttet, at sende min BIZZ retur, og vente og se
om der bliver forbedret noget, inden jeg skal andet end betale med
kort !!

Håber jeg får medhold i min sag, og jeg ville meget gerne se VIDEOén,
men da jeg bor på fyn er det lige 2X overfart for, at komme til
A/S-ST.Bælt og se film... NEJ det ville de ikke engang give!!

BOYCUT-- A/S STOREBÆLT, eller lad DANMARKS-RADIO ovetage pylonerne til
RADIO-ANTENNE???

JONAS.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-06-04 21:43

"JKM" <Direct@c.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Håber jeg får medhold i min sag, og jeg ville meget gerne se VIDEOén,
> men da jeg bor på fyn er det lige 2X overfart for, at komme til
> A/S-ST.Bælt og se film... NEJ det ville de ikke engang give!!

Hvorfor beder (forlanger) du ikke A/S Storebælt om at fremsende dig en kopi
af optagelsen med dit uheld..?

Hr. Bjørn

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-06-04 16:55

Bjørn Jørvad faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> [...]
> der er indtruffet et "usynligt" nyk i bommen, men den er blevet oppe)..?

Ved kontat/kort sluserne har jeg aldrig oplevet andet end at bommen går helt
ned hver gang.
Ved Brobizz giver den en gang i mellem et lille ryk (et vink) men ellers har
jeg aldrig oplevet den være nede.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-06-04 17:13

"Henrik Bøgh" <henrik@lagengymnastik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
helt
> ned hver gang.
> Ved Brobizz giver den en gang i mellem et lille ryk (et vink) men ellers

Det hjalp, og mente det nok, jeg benytter mest kort .

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-06-04 17:17

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> helt
> har
> >
> Det hjalp, og mente det nok, jeg benytter mest kort .

Hvorfor benytte du i grunden kort.

Så hut jeg visker, er en BroBizz ganske gratis /du får dit depositum tilbage
ved aflevering) og følger automatisk de forskellige tilbud..?

Jeg har aldrig brugt andet end BroBizz og tidligere naturligvis de specielle
blå færgebåse ..

Hr. Bjørn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-06-04 19:06

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor benytte du i grunden kort.

Lidt nærig er man vel altid, så overfarterne er skåret ned til min. .
Hvis jeg virkelig skulle gå til den på den " anden side", skulle jeg til at
kontrahere med indlogering af familie&co.

Fra : Leonard

Dato : 29-06-04 21:42

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote:

>Ja, både den før automaten,brobizzlæseren, så der kun holde en bil ad gangen
>v. den, og den efter- EN bil ad gangen ind, en bil ud.

Det er IKKE på Storebælt, der er kun 1 bom.
Og når bilerne kører i en jævn strøm med en passende afstand, så går
bommen ikke ned. Der er 2 lyssignaler, et før slusen, som viser grønt
når slusen er klar til at køre igennem og et lige ved bommen som lyser
grønt når BroBizzen er godkendt. Lyser dette signal rødt må man ikke
køre igennem og der er stor risiko for at bommen går ned.

Mon ikke det er det der er sket da bommen gik ned i taget på den
skribent der startede denne tråd?
--
Leonard

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-06-04 21:37

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mon ikke det er det der er sket da bommen gik ned i taget på den
> skribent der startede denne tråd?

Det må den føromtalte videooptagelse kunne afklare.

Hr. Bjørn

Fra : Fido

Dato : 30-06-04 17:32

On Tue, 29 Jun 2004 21:39:45 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote:

>Der bliver kørt mindst 1 bom af pr. uge. enten fordi folk vil snyde,
>fordi de sover,roder efter kort,ikke holder afstand ... whatever.

Der bliver gennemsnitligt kørt een bam af om dagen !
Og dette fordi, folk kører med for høj hastighed gennem området.
Lastvogne er den store synder, hér...

Mvh...

Fra : Leonard

Dato : 29-06-04 18:56

Direct@c.dk (JKM) wrote:

>JEG tænker, så fik de lavet fejlen så folk kan kører igen.. derfor
>kører jeg også frem i feltet og idet jeg er LIGE under bummen, lukker
>den ned i taget på min bil!!

Var der rødt eller grønt lys da du kørte frem?

>Kan det tænkes, at der nogen som har været udsat for ligende og har
>fået STOREBÆLT til, at dække skaden, for det som dem jeg har mødt med
>samme oplevelser, mener at A/S- St.Bælt er meget "Dygtige" når det

Jeg har aldrig hørt om at nogen har fået bommen i taget før, men hvad
siger A/S Storebælt til din hændelse?

>Skriv jeres mening/oplevelser på JKM@jkm.it

Næh, her i gruppen så alle kan se svarene.
--
Leonard

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-04 20:04

"JKM" <Direct@c.dk> wrote in message
> Da, jeg den 22/6-2004 skulle til Kastrup og hente min kone mente jeg
> at det ville være bedst, at ta bilen med, til hendes baggage--men det
> blev til det VÆRSTE VALG overhovdet!!

Gik bommen automatisk op efter den ramte din bil i taget, eller blev den
nede?

mvh
Rasmus

Fra : Cosworth POWER

Dato : 30-06-04 09:23

> Kan det tænkes, at der nogen som har været udsat for ligende og har
> fået STOREBÆLT til, at dække skaden,

Ja - jeg kender til to episoder med en lastbil, hvor bummen er slået ned
lige foran lastbilen, også selvom der er foretaget registrering af
overkørslen. I begge tilfælde blev bummen revet rundt og lastbilen fik
nogle mindre overfladiske skader på fronten. Storebælt har betalt for
udbedrelse af skader begge gange, men fejlen lå også i Storebælts system!

> Håber nogen fra Ekstra Bladet eller Kontant kunne få A/S- ST.Bælt. til
> at forstå de burde have bumme med GUMMI-kant monteret, så dette IKKE
> kunne forekomme!!

Ro på.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : JKM

Dato : 30-06-04 21:38

BUMMEN BLEV ved med, at bule TAGET hele vejen hen!!!!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 30-06-04 22:19

> BUMMEN BLEV ved med, at bule TAGET hele vejen hen!!!!

Og? Klart at lastbilen flår bummen rundt - derved kan den ikke "bule" hele
vejen hen.

Vil du ikke nok skrive under det du svarer på og ikke over? Tak.

Gælder stadigvæk.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-06-04 16:59

JKM faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> [...]
> gælder om, at fortælle KUNDEN o´m hvordan MAN skal passerer broen!!
> Så som : 30m. afstand mellem bilerne, eller Brobizz placering,

Jeg mener at der stod i den folder med forretningsvilkår vi fik med
Brobizzen i sin tid hvorledes A/S Storebælt forholder sig til netop den
slags situationer.
Nu har jeg desværre ikke den folder her men jeg syntes at kunne erindre en
passus alà "A/S Storebælt påtager sig intet ansvar i forbindelse med skader
på køretøjer ved passage gennem Brobizzslusen med mindre der kan påvises
fejl på det af A/S Storebælt tilhørende anlæg og såfremt en inspektør har
foretaget vurdering af situationen."
Prøv at kigge i forretningsvilkår/-betingelserne.

[...]

Fra : JKM

Dato : 04-07-04 11:47

Henrik Bøgh <henrik@lagengymnastik.dk> wrote in message news:<14912892.FSW1od0uJU@henrik.lan.lagengymnastik.dk>...
> [...]
> foretaget vurdering af situationen."
> Prøv at kigge i forretningsvilkår/-betingelserne.

JEG er helt sikker på, at de har HELGARDERET deres RÅDNE BUMANLÆG, så
der kan vælte en PYLON ned over Sprogø, og stadig ville de nok ikke
påtage sig skylden!!

Det er simpelthen for langt ude, at man kan Bropass. hvor bummen vejer
10kg. og at den ikke er udstyret med større precissions-sensore som
kan overvåge alt omkring den bil der kører igennem--både over/UNDER og
fra siden!!

Husk lige på, at vi befinder os i år 2004, og vi haft haft folk på
månen...
JEG glæder mig til, at skulle fortælle om udfaldet på sagen, når vi
når så langt, indtil NU er bilen blevet rep. for 5870,- dkk. og det
ser fint ud!!

Fra : Leonard

Dato : 04-07-04 12:03

Direct@c.dk (JKM) wrote:

>JEG er helt sikker på, at de har HELGARDERET deres RÅDNE BUMANLÆG, så
>der kan vælte en PYLON ned over Sprogø, og stadig ville de nok ikke
>påtage sig skylden!!

DE kan jo ikke vælge deres kunder selv, men DU kan jo vælge at lade
være med at køre den vej.

>Husk lige på, at vi befinder os i år 2004, og vi haft haft folk på
>månen...

Har vi?
--
Leonard

Fra : JKM

Dato : 04-07-04 22:33

Leonard <nospam@invalid.invalid> wrote in message news:<0uofe05e7h6j3mpdhm07qc5uuhl02c4hi7@4ax.com>...

> DE kan jo ikke vælge deres kunder selv, men DU kan jo vælge at lade
> være med at køre den vej.

> Har vi?

DET MENER JEG bestemt,,, men det kan jo godt ske det er en fejl også??

Jeg håber, at du ikke køre stærkere end dine engle kan flyve, men jeg
kører den hastighed, som passer til ruten,,, den er som regel for høj,
men HOS Storebælt holdt vi jo altså i KØ, s mon ikke det var SLOW
nok??

JKM

Fra : Leonard

Dato : 04-07-04 22:44

Direct@c.dk (JKM) wrote:

>men HOS Storebælt holdt vi jo altså i KØ, s mon ikke det var SLOW
>nok?

Du har ikke svaret på mit tidligere spørgsmål om hvilken farve
lyssignalet ved bommen havde da du kørte frem unde bommen?

Var det rødt?
- så kørte du uanset hvad for hurtigt frem!
--
Leonard

Fra : JKM

Dato : 10-07-04 16:08

Leonard <nospam@invalid.invalid> wrote in message news:<2euge05pbgf0023cu4jegir1qcla2a5dln@4ax.com>...

> Du har ikke svaret på mit tidligere spørgsmål om hvilken farve
> lyssignalet ved bommen havde da du kørte frem unde bommen?
>
> Var det rødt?
> - så kørte du uanset hvad for hurtigt frem!

Det var GRØNT.. ANGEL..