Bremsekaliber retur
Fra : jens v

Dato : 29-06-04 18:10

Hej
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får bremsekaliberen på bagbremsen
tilbage så der kan komme en ny bremseklods ind.

mvh jens v

Fra : jens v

Dato : 29-06-04 18:11

Fra : Mikael L

Dato : 29-06-04 18:15

> [...]
bagbremsen
> tilbage så der kan komme en ny bremseklods ind.

Det vil være en fordel, hvis vi må vide hvad det er for en bil de sidder på.

Mikael

Fra : jens v

Dato : 29-06-04 18:16

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
på.

> Mikael
>
>Det er en VW Transporter 2.5 turbo diesel årgang 2000

mvh jens v

Fra : René O. Nielsen

Dato : 29-06-04 20:02

Drej den højre rundt, tag evt. fat med en papegøjetang på kanten af
cylinderen, pas på gummimanchetten.

René

Fra : jens v

Dato : 30-06-04 05:53

"René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Drej den højre rundt, tag evt. fat med en papegøjetang på kanten af
> cylinderen, pas på gummimanchetten.
>
> René

Tak for hjælpen, så blev det klaret.

mvh jens v

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-06-04 20:12

jens v wrote:

> Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får bremsekaliberen på bagbremsen
> tilbage så der kan komme en ny bremseklods ind.

Måske er det samme type som på den Skoda Octavia jeg rodede med
for noget tid siden, der skulle stemplet i kaliberen skrues ind
mens man presser på stemplet. Vi var to om det og brugte en
ploygriptang til at skrue på stemplet, mens vi samtidigt med en
skruetvinge pressede stemplet ind.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-06-04 08:26

"jens v" <jens_verner@yahoo.com> wrote in message
> Hej
> Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får bremsekaliberen på
bagbremsen
> tilbage så der kan komme en ny bremseklods ind.

På min Xsara skal stemplet skrues ind.

--
mvh/rg. Christian